בטקס מרגש אשר התקיים בעפולה העניקה מנהלת המחוז פרסי הצטיינות למורים על מעורבות חברתית

המחנכת מונתה זועבי מביה"ס טמרה זועבייה ,זכתה בפרס הצטיינות על מעורבות חברתית

במעמד מנהלת מחוז צפון הד"ר אורנה שמחון וארבע מאות  400 מנהלי יסודיים שהשתתפו בכינוס המחוזי השנתי בסימן : 'עניין של זווית',  קיבלה המחנכת מונתהא זועבי פרס הצטיינות על מעורבות חברתית בסימן הערבות ההדדית. מנהל בית הספר נאיל זועבי שיבח את המחנכת על הישגה המרשים והודה למנהלת המחוז והועדה שבחרה במונתהא.

'יום המורה התש"ף  ,מייצר לכולנו חלון הזדמנויות נדיר , אולי חד פעמי , להכיר תודה ולהוקיר את מורי ישראל ומנהליו ,על העבודה המופלאה של כל אחת ואחד מאלה , מול תלמידיו , יום יום , שעה שעה .אז : תודה גדולה עם הרבה אהבה , חום וחיבוק , לכל מורי הצפון , באשר הם , כולם , לטעמי , 'מורים לחיים' .

בטקס מרגש אשר התקיים בעפולה העניקה מנהלת המחוז פרסי הצטיינות למורים על מעורבות חברתית

להגדרתי : האתגר המרכזי והמעודכן עמו מתמודד המורה הישראלי בעידן של פדגוגיה מוטת עתיד  , עולם חינוכי חדשני שבמרכזו : ידע , מיומנויות וערכים , הוא להכשיר את בני הדור הצעיר ולהקנות להם מיומנויות של יכולת הסתגלות למציאות משתנה ,  חדשה ודרמטית , וכלים להשתלבות בחיים בעלי קודים חדשים ובמשרות שעדיין לא נוצרו כשבמקביל , מתרחשת חוויית פליאה מרתקת של מחיקה והיעלמותם של מקצועות מסורתיים וקלאסיים. והכל , כמו שנאמר : עניין של זווית . פריזמה וזווית של ראייה , של חשיבה , של העמקה ושל התבוננות לתאי זמן רחוקים , עם טעם עתידני ומרגש ' .

דברים אלה נשאה  , מנהלת המחוז , ד"ר אורנה שמחון , בפתיח לכינוס המחוזי  השנתי למנהלי בתי הספר היסודיים מהצפון  בסימן : "עניין של זווית' .

בכינוס שנערך בבירת העמק השתתפו    400 מנהלים , מפקחים ומדריכים דוברי עברית וערבית , מארבע כנפי צפון  מוסר דובר המחוז , דויד גורלי ומוסיף כי הכינוס נועד  להציג זויות שונות לטיפול, התבוננות ולהרחבת פריזמת ההסתכלות של המנהל כחלק מתהליך של קבלת החלטות בהתייחסות לארבע אבני הדרך של מחוז צפון: קידום הישגים וצימצום פערים, הכלה והשתלבות , פדגוגיה מוטת עתיד, חינוך חברתי ערכי .

בטקס מרגש אשר התקיים בעפולה העניקה מנהלת המחוז פרסי הצטיינות למורים על מעורבות חברתית

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here