דוד בן גוריון בביקור בבית הספר יהלום
עיריית עפולה

בבית הספר יהלום בעפולה החלו ביוזמה מדליקה 'קפסולה מהעבר' המשלבת ביקורי דמויות מהעבר במהלך השיעורים. לפני כשבוע "הפתיע" את התלמידים דוד בן גוריון שסיפר לתלמידים ימיה הראשונים של המדינה.

דוד בן גוריון בביקור בבית הספר יהלום
עיריית עפולה

במסגרת שנת האחדות ושיעורי תרבות ישראל ומורשתו, החלו בבית הספר "יהלום" בעפולה ביוזמה מדליקה 'קפסולה מהעבר' המשלבת ביקורי דמויות מהעבר במהלך השיעורים. זה החל בביקור של 'סבא' ביום המשפחה כחלק מפעילות של הורים וילדים ולפני כשבוע התקיים המפגש השני כאשר הפעם זכו התלמידים ל'ביקור פתע' של ראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון שנכנס בהפתעה לכיתות בדיוק כאשר שאלו את התלמידים מהלך שיעור שהוקדש לכבוד פועלו של ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל, מה הייתם רוצים לשאול את דוד בן דוריון? ומי שענה להם היה "דוד בן גוריון" שסיפר לתלמידים על הקמת מדינת ישראל שקמה כנגד כל הסיכויים לצד סיפורים מהעבר שהותאמו לעולמם של הילדים בשילוב הומור וקומדיה. מי שמוביל את היוזמה הייחודית היא רכזת החינוך החברתי והמורה למורשת ישראל של בית הספר שרית שוסטר באמצעות חברת 'אושרה הפקות' שבימים אלה מתכננים ביקורים נוספים של מנהיגי עבר ודמויות בולטות ומשמעותיות מההיסטוריה של מדינת ישראל.

מובילת המיזם, המורה שרית שוסטר אמרה: "התלמידים והצוות המקצועי נהנו מאוד והיו מוקסמים מהחוויה הייחודית שתורמת ללמידה משמעותית ומהנה. תודה למנהלת בית הספר פרח בר כהן שמאפשרת לנו, צוות המורים, לקדם יוזמות ולהגשים חלומות".

דוד בן גוריון בביקור בבית הספר יהלום
עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here