בית הספר היסודי 'בן צבי' בעפולה נבחר לארח את
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

מפקד מחוז צפון משטרת ישראל ניצב שמעון לביא בחר בבית הספר היסודי "בן צבי" מבין עשרות בתי ספר בצפון לקיים את "יום קהילה-משטרה" המחוזי בבית הספר.

ראש העיר עפולה אבי אלקבץ, ראש מינהל חינוך טינה ולמדן ומנהלת בית הספר "בן צבי" בעפולה זכו לארח ביום חמישי האחרון את צמרת המחוז הצפוני של משטרת ישראל ובראשם מפקד המחוז ניצב שמעון לביא, מפקד מרחב עמקים שוקי תחאוכו, דובר מחוז צפון יקי אוחנה, מפקד תחנת המשטרה בעפולה סגן ניצב אלי גוזלן, קצין אג״ם משטרת עפולה חיים ביטון,  קב״ט משרד החינוך מחוז צפון חיים אדרי ומכובדים נוספים ליום קהילה מחוזי.

בית הספר היסודי 'בן צבי' בעפולה נבחר לארח את "יום הקהילה"
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

ניצב לביא בחר בבית הספר "בן צבי" לאחר את היום מהחוזי לאחר שקיים בפתיחת שנת הלימודים ביקור ראשון והתלהב מאוד מהאווירה המיוחדת בביה״ס שהזכירו לו את ימיו כתלמיד כמו גם מהמרקם האנושי, מהנהלת ביה״ס וצוות ההוראה. "בית הספר בן צבי הוא מקום מדהים. יש פה משהו שאי אפשר להסביר, איך שאתה נכנס אתה מרגיש את האווירה פה, זה המקום שמרגיש כמו בית, האנשים, התלמידים, הכל" אמר מפקד המחוז ניצב לביא.
במסגרת האירוע הציגו חבלני המשטרה בפני התלמידים את המכשור ושיטות העבודה, פרשי המשטרה הציגו את העבודה לצד הסוסים ויחידת הכלבנים הציגה פעולות שמבצעים הכלבים. עוד נהנו התלמידים מהדגמה של יחידות הרחפנים, בילוש ותנועה שנציגיה הדגימו באמצעות עזרים על פעילותם בשטח ונתנו לתלמידים להתנסות ולשאול שאלות. לקינוח חג מסוק משטרתי מעל בית הספר ואיחל לתלמידי בן צבי בכריזה הצלחה בלימודים. בסיום ההדגמה ביצע המסוק המשטרתי נחיתה לעיני האורחים בתוך שטח בית הספר.

בית הספר היסודי 'בן צבי' בעפולה נבחר לארח את "יום הקהילה"
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

ביום המרגש שהופק על ידי עיריית עפולה, משטרת ישראל ובית הספר השתתפו כוחות משטרת ישראל, מד"א, כב"א וקק"ל שהציגו בפניי התלמידים את העשייה היומיומית במטרה לחשוף לתלמידי בית הספר את מערך הפעילות של צוותי הביטחון, החירום וההצלה במדינה. ביום המרגש השתתפו גם תלמידים מכפר סולם המשתתפים בשנים האחרונות יחד עם תלמידי בן צבי בתכנית חינוכית-חברתית ״חיים משותפים״.

את הרשות המקומית ייצגו לצד ראש העיר אלקבץ גם ממלא מקומו חביב פרץ, סגנו שלמה מליחי, ראש מנהל חינוך טינה ולדמן ומנהלת בית הספר אורלי חן  שאמרה: "אני חשה גאווה לארח בבית הספר קהילות שונות שעובדות באינטגרציה מדהימה. יש פה הפקה של יום קהילה מחוזי בהחלטת מפקד המחוז שהחליט לאמץ את בית הספר כפרויקט ערכי-חברתי כיוון שהוא ראה בנו בית חם עם פוטנציאל עצום".

ראש העיר, אבי אלקבץ,  שעבר בין תחנות הפעילות, שוחח עם צוות המורים והתלמידים אמר: " אני רוצה להודות למשטרת ישראל ובמיוחד למפקד המחוז שאימץ את בית הספר בן צבי. זה היה יום מיוחד ומרגש ואירוע ערכי לתלמידים שקיבלו שיעור חשוב באזרחות טובה".

בית הספר היסודי 'בן צבי' בעפולה נבחר לארח את "יום הקהילה"
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here