מתחם בילוי וקניות חדש
קרדיט צילום יחצ

 מתחם בילוי  וקניות חדש אשר ישיב לתושבי האזור מזה זמן רב  את חווית הבילוי בקולנוע!!

לאחר שהוביל את מהפכת הענק בשוק משקאות האנרגיה, איש העסקים ענאן שמשום מסמן בימים אלו את ענף הנדל"ן כמנוע צמיחה נוסף לקבוצת העסקים המשפחתית ומקים לראשונה פרויקט נדל"ן מסחרי בהשקעה של 95 מיליון שקלים – 'בלו ואלי' מתחם בילוי וקניות שיתפרס על פני 17 אלף מ"ר.

ענאן שמשום, מנכ"ל קבוצת בני פאוזי שמשום: "אנחנו שמחים על הזכות שניתנה לנו לייצר מתחם בילוי ופנאי ענק וראשון מסוגו באזור העמקים שייתן לא רק מענה תרבותי לתושבי האזור, אלא גם ייצור אלפי מקומות תעסוקה חדשים לתושבי הסביבה"

מתחם בילוי  וקניות חדש
צילום בוריס קוזנץ

בתוך שנתיים ובהשקעה של 95 מיליון שקלים מתכנן ענאן שמשום, מבעלי משקה האנרגיה  BLU, להשיק את BLU VALLEY, מתחם בילוי ופנאי אשר יוקם בעיר עפולה ויתפרס על פני שטח של כ-17 אלף מ"ר הכוללים בית קולנוע מפואר בגודל של 2,000 מ"ר עם כ-9 אולמות קולנוע, מסעדות ייחודיות, חנויות מסחר ואטרקציות לכל המשפחה.

המתחם החדש תוכנן על ידי חברת האדריכלים S.O כמבנה מודרני ומקורה, יעניק לראשונה לתושבי האזור אפשרות ליהנות מבילוי בקולנוע באזור מגוריהם ולא יאלץ אותם לנסוע מרחק של חצי שעה ויותר. בנוסף, מתעתד המתחם לספק אלפי הזדמנויות תעסוקה לתושבי האזור ובימים אלו מתנהלים מגעים עם שוכרים פוטנציאליים לשטחים המסחריים במתחם.

לדברי ענאן שמשום: "מעבר לכך שזהו המהלך הראשון שלנו בתחום הנדל"ן המסחרי, כתושבי הצפון אנחנו שמחים על הזכות שניתנה לנו לייצר מתחם בילוי ופנאי ענק וראשון מסוגו באזור העמקים שייתן לא רק מענה תרבותי לתושבי האזור, אלא גם ייצור אלפי מקומות תעסוקה חדשים לתושבי הסביבה. בחרנו את מיקום המתחם בקפידה רבה, כך שיהיה קרוב לערים מרכזיות צפוניות כמו עפולה, טבריה ובית שאן, מה שללא ספק יהפוך אותו למוקד בילוי אטרקטיבי במיוחד".

אודות חברת בני פאוזי שמשום : החברה אשר ביצעה מהפכה בשוק משקאות האנרגיה ומשקה האנרגיה BLU אותו השיקה לראשונה ב-2008, תופס כיום נתח שוק של 54%. בבעלות החברה  בין היתר עוד מותגי אלכוהול מקומיים ועולמיים כדוגמת :  ערק גבלנא, SW, מפעל העוגות "עוגל'ה" ועוד. לפני מספר שנים רכש שמשום שטח של   50 אלף מ"ר  בא.ת קדמת הגליל בטבריה המשמש עבורו למטרות תעשיה מקומית מתחום המזון בה הוא עוסק בין היתר.

מתחם בילוי  וקניות חדש
קרדיט צילום יחצ

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here