עיריית מגדל העמק

בצל משבר ה״קורונה״ החליט ראש העיר אלי ברדה לעלות את המורל בעירו ולהביע סולידריות עם המדינה, אנשי מערך הרפואה וכוחות הבטחון המתמודדים בחזית "משבר הקורונה".
העירייה רכשה קרוב ל-10,000 דגלי ישראל שחולקו בכל בית אב וביקשה מתושבים לתלות את הדגל במרפסת. מתנדבים נפרשו ברחבי העיר וחילקו את הדגלים תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות.
ראש העיר אלי ברדה העלה את הרעיון בישיבת הערכת מצב יומית שהוא מקיים עם סגניו, המנכ"ל, הקב"ט ומנהלי אגפי הרווחה ומינהל החינוך שברכו על היוזמה.
במהלך "משבר הקורונה" מקפיד ראש העיר על שמירת קשר ישיר עם התושבים דרך הרשתות החברתיות מסביר ומדגיש את הוראות משרד הבריאות, מנגיש את כל המידע, מרגיע את התושבים ומשרה בהם תחושת ביטחון.
יוזמה נוספת שיצאה לפועל על ידי העירייה התקיימה ביום חמישי האחרון כאשר "רכב משמח" הסתובב ברחבי העיר והשמיע מוזיקה במוקדים מרכזיים לתושבים שחגגו "שרים יחד במרפסות" בתיהם.
בנוסך לכך מתכננת העירייה פעילות במהלך שבוע הבא בכל יום בשעה 11:00 ובשעה 17:00 כדי לסייע להורים ולילדים בבית לשבור את שיגרת יומם בפעילות הפגה ורענון.
אלי ברדה ראש העיר ציטט שירים שמחזקים את האמונה ביכולות שלנו לנצח את "הקורונה" "בין האפל לנסתר בעולמנו המר. יש בי אהבה והיא תנצח…" וגם "אני את והאל שלצידי עוד ננצח לא בגלל הכח רק בגלל הרוח הנושבת בגבי" ואמר: "בימים אלו חשוב מאוד לחזק את רוח של התושבים, לשמור על המורל והאופטימיות ולמצוא דרכים ופעילויות שיקלו וישמחו אותם תוך המשך הקפדה ושמירה על הנחיות משרד הבריאות, מבחינת "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם".

עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here