אגף הפיקוח יגביר את האכיפה על צואת כלבים
קרדיט צילום: עיריית עפולה

אגף הפיקוח ומחלקת התברואה בעיריית עפולה מחמירים את אכיפת החוק לשמירת הסדר והניקיון תוך התמקדות בגללי צואת כלבים ברחבי העיר.

די "למוקשים": בחודשים האחרונים התקבלו בעיריית עפולה תלונות על מקרים רבים של מפגעי צואת כלבים ברחובות העיר. מנכ"ל העירייה שלום שלמה החליט לשים סוף למטרד הפוגע באיכות החיים של תושבי העיר והורה למחלקה הווטרינרית ואגף הפיקוח להגביר את האכיפה בנושאים הללו במטרה למגר את התופעות.

אגף הפיקוח יגביר את האכיפה על צואת כלבים
קרדיט צילום: עיריית עפולה

בנוסף, הוצבו ברחבי העיר עשרות עמודים עם שקיות לאיסוף גללי צואת כלבים לנוחיות בעלי הכלבים וכבר בשבוע הבא יחלו באגף הפיקוח באכיפה מוגברת של החוק באמצעות תוספת כוח אדם ותגבור של סיורי פקחים ואיסוף כלבים משוטטים.

באגף הפיקוח ציינו כי בעלי כלבים, קטנים וגדולים כאחד, מכירים את לשון החוק היטב הן מפרסומי הרשות בתקשורת והן משלטים המפוזרים ברחובות. "תושבים שלא ייאספו את גללי הצואה של כלביהם צפויים להיקנס בסכום של 730 שקלים. ננקוט באפס סובלנות כלפיי מקרים שכאלה". כמו כן המליצו לתושבים להצטייד בשקיות לאיסוף צואה בטרם יציאה מהבית. "צואת כלבים על מדרכות הולכי הרגל וברחובות היא פגיעה באיכות החיים ומפגע תברואתי אשר מסכן את בריאות הציבור. חשוב לחדד כי למרות מבצע האכיפה, ימשיכו ציבור בעלי הכלבים להיות האחראים לכלביהם בכל עת ועליהם לנקות אחריהם ולנקוט בכל הצעדים כדי שלא להוות מטרד לזולת" אמרו באגף.

מנכ"ל העירייה שלום שלמה אמר: "כולנו צריכים לשמור על עיר נקייה. נושא צואת הכלבים מטריד תושבים רבים ופוגע באיכות החיים ואנחנו מתכוונים להילחם ולמגר את התופעה".

אגף הפיקוח יגביר את האכיפה על צואת כלבים
קרדיט צילום: עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here