היתרונות בהלוואה לעסק חדש
https://depositphotos.com/126724886/stock-photo-smb-small-and-medium-sized.html

אם אתם עסק חדש וצריכים הלוואה בין אם זה להקים את העסק או לתפקוד העסק, תוכלו ליהנות מהלוואות לעסק חדש המותאמת לצרכי העסק ובתנאי החזר נוחים. הלוואות לעסק חדש כוללות לא מעט יתרונות על פני סוגי הלוואות אחרות הקיימות בשוק. באמצעות הלוואות לעסק חדש ניתן ליהנות מגוון נרחב של יתרונות הכוללים את היתרונות הבאים:

  • ריבית נמוכה – הריבית המוענקת לעסק חדש היא נמוכה מאוד בהשוואה לסוגי ההלוואות האחרות הקיימות. הריבית נעה בין 2.5%-3.5% כך שניתן לעמוד בה. הריבית המשתלמת ביותר להלוואה היא דרך הקרן לערבות המדינה שם שיעורי הריבית נמוכים בהרבה ביחס למקומות אחרים.
  • פריסת תשלומים נוחה – עסק חדש נהנה מפריסת תשלומים נוחה אשר מוענקת לו עד 5 שנים. כלומר העסק יכול להחזיר את תשלומי ההלוואה במשך 60 חודשים בהחזרי הלוואה נמוכים אשר לא מעמיסים עליו ועל תזרים העסק. דבר זה חשוב מאוד לעסק החדש מאחר שמדובר על הלוואה לטווח הארוך שעליו לעמוד בה מדי חודש. פריסת תשלומים נוחה שלא מכבידה על בעל העסק לא גורמת ללחצים ודאגות מהיכן לשלם את הלוואה.
  • העמדת ביטחונות מינימאלית – באמצעות הצגת ביטחונות מינימאלית כלומר עד 25% מסכום ההלוואה, ניתן לקבל הלוואות לעסק חדש מבלי להביא ערבים או להגיע עם הון מסוים או הצגת פיקדונות ונכסים שיש ברשותכם.
  • אשראי חוץ בנקאי – הלוואות לעסק חדש כוללות אשראי חוץ בנקאי, במיוחד אם ההלוואה נלקחה שלא דרך הבנק. ההלוואה אינה מפריעה להחזר הלוואה נוספת אשר ברשותכם, כך שניתן שאין חשש מעליית האולביגו העסקי בבנק.
  • צמצום עלות הריבית – הריבית לעסקים חדשים היא נמוכה לעומת הריבית שמוצעת לעסקים שאינם חדשים. באמצעות הלוואה מקרן ערבות המדינה ניתן לקבל את הריבית הנמוכה ביותר שקיימת בשוק ובכך לחסוך בעלויות הריבית בעתיד.
  • השלמת הלוואה ממקורות שונים – אם ההלוואה שלקחנו לא מספיקה לנו ניתן לקחת הלוואה נוספת מקרן להלוואות אחרת הקיימת בשוק או אף לקחת מאותו גורם שלקחנו שוב. כך לדוגמא תוכלו לקחת הלוואה לעסק חדש מהקרן בערבות המדינה ובמקביל לקחת הלוואה נוספת במסלול השלמה.
  • תוכנית עסקית מותאמת ע"י כלכלן – באמצעות כלכלן מקצועי ניתן לבנות תוכנית עסקית בהתאם לצרכי העסק החדש. תוכנית זאת יכולה לייעל רבות את תהליך גיוס האשראי של העסק וכן לעזור לו בכל מה שקשור להתנהלותו בתור עסק על מנת שיישאר שנים רבות.

יתרונות אלה גורמים לעסקים חדשים רבים לקחת ליהנות מריבית נמוכה ותנאי החזר נוחים והוגנים לאורך תקופה ארוכה, כך שבעל העסק לא מרגיש את תשלומי ההלוואה שעליו להחזיר מדי חודש בחודשו. כמו כן, הלוואה לעסק חדש נותנת לעסק שזה אתה עומד לקום מאין אוויר חמצן על מנת לעמוד על הרגליים עד שהעסק יתחיל להכניס הכנסות ולכסות את ההוצאות הרבות שהושקעו בו.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל"

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here