הדרכות בטיחות
קרדיט: pixabay

בין אם מדובר על עבודה בגובה, באתר בניה או על עבודה במפעל, ישנם תפקידים ומקצועות אשר טומנים בתוכם סיכון משמעותי. על מנת לצמצם ככל האפשר את הסיכון המקצועי אשר עלול להשפיע באופן משמעותי על הבריאות ואפילו על חיי אדם, יש לעבור באופן שגרתי הדרכות בטיחות מקצועיות אשר יסבירו את כללי העבודה הבטוחה, יבהירו את הנהלים החיוניים על מנת לשמור על סביבת עבודה בטוחה ואף ירעננו את זיכרונם של הפועלים בתחום. במרכז גישות אנחנו מספקים הדרכות בטיחות לעובדים, עובדי מפעל ועובדים בענף הבניה, כמו גם מספקים הכשרות לממוני בטיחות ונאמני בטיחות.

הדרכות בטיחות בעבודה

אחד מענפי התעסוקה המסוכנים ביותר כיום הוא ענף הבניה, בעיקר, כשמדובר בבנייה של מבנים גבוהים ובפרויקטים גדולים כמו הרכבת הקלה והמטרו. החומרים המסוכנים בהם משתמשים, המנופים הגדולים, העבודה בגובה או מתחת לאדמה, החומרים הכבדים מסביב הם לא דבר של מה בכך, וחשוב שכולם יבינו ויפנימו זאת היטב, החל מעובד הבניין הזוטר ועד למהנדס שעובד בראש הפרויקט. מחקרים הוכיחו שהדרכות הבטיחות שגרתיות לעובדים במקצועות מסוכנים ובסביבות לא בטוחות יכולות למנוע מקרי מוות רבים ולשמור על עובדים רבים בריאים ושלמים. מעבר לכך, הדרכות הבטיחות יסייעו לעובדים להבין את הסיכון הכרוך בעבודתם ולקחת בחשבון כי לפעולותיהם יש השלכות, וכך להעניק להם תמריצים לעקוב באדיקות אחר הנחיות ותקנות הבטיחות.

לעבור הדרכות מהמומחים בתחום

מלבד הדרכות בטיחות, אנחנו במרכז גישות מקיימים הדרכות רבות בנושאים שונים כמו הדרכת מכירות, מנטורינג, הדרכת עובדים ומנהלים, הרצאות לחברות וארגונים ועוד. נוסף על כך, אנחנו מסמיכים אצלנו את מנחי סדנאות ומנטורים בכל הקשור לנושאים הללו. קבוצת גישות הוקמה לפני כ- 35 שנה על ידי ד"ר צבי ברק, מומחה למדעי ההתנהגות אשר בנה גישה שלמה שלפיה המרכז פועל בכל הנוגע להדרכה, וייעוץ לחברות וארגונים בנושאים שונים. כמו כן, אם הינכם מעוניינים להזמין הרצאה מעניינת למקום העבודה או להתפתח להיות מדריך או יועץ, מרכז גישות זהו המרכז בשבילכם!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here