עפולה הופכת למעצמת שחמט
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה.

ראש העיר אבי אלקבץ הצהיר לאחרונה כי אחת המטרות בקדנציה הנוכחית היא להפוך את עפולה למעצמת שחמט לאומית וכצעד ראשון יפעלו בקרוב בעיר 12 קבוצות תחת מועדון השחמט העירוני.

שחמט של אבי אלקבץ: ראש העיר עפולה אבי אלקבץ הצהיר בימים האחרונים כי הוא מתכוון להפוך את העיר עפולה למעצמת שחמט לאומית. את ההחלטה קיבל אלקבץ כבר בתחילת שנת הלימודים הנוכחית כאשר הורה להגיש בקשות למפעל הפיס ומשרד החינוך ולתקצב תכניות שחמט בבתי הספר אותם יובילו וינהלו ראשי מועדון השחמט העירוני הפועל ברשת "שחקים" בהובלת המאמן משה קציר ומנהל מרכז המצוינות שחל בן ארי.

המטרה הראשונה של אלקבץ היא להכניס את לימודי השחמט לכל בתי הספר היסודיים בעיר אם באמצעות 'חוג לכל תלמיד' או אם דרך תקציב של מפעל הפיס כאשר בקרוב תפעל התכנית בסך הכל כ-12 מסגרות שונות וביניהם תדהר, אלון יזרעאל, בן צבי, מרום ונופים.

לפני כשבוע אירח אלקבץ בלשכתו את קציר ובן ארי יחד עם מנכ"ל רשת שחקים דניאל בן ומנהל אגף הספורט שלומי אלבז יחד עם חברי נבחרת השח-מט בראשות הקפטן מרק גרטפליוס, אלוף הצפון אוהד טסלר וזוכת 'גביע ראש העיר' הראשון שנערך השנה בעפולה הלל ישראלי מלווים בהוריהם, שם הציגו בפניי ראש העיר את התפתחות ענף השחמט בעפולה ככלי ראשון במעלה לפיתוח חשיבה אסטרטגית ומצוינות ובתגובה חשף אלקבץ בפניהם את תכניתו העתידית שזכתה לחיבוק גדול מהנוכחים.

אבי אלקבץ אמר: "כפי שעפולה כבשה את הפסגה כעיר מנגנת, כך בעתיד היא תהפוך גם לעיר מובילה בישראל בענף השחמט. יש לנו שותפים מצוינים לתכנית ואני מאחל לכולנו הצלחה בהמשך".

עפולה הופכת למעצמת שחמט
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here