קרדיט: באדיבות המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל.

תלמידי אופק מרכזי מצוינות של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל קמפוס אשכול גליל מזרחי בשיתוף משרד המדע הטכנולוגיה ועיריית  קריית שמונה ערכו יריד בנושא חלל אליו הגיעו למעלה מ-250 משתתפים

פלנטריום כוכבים, הרצאות מרתקות על מערכת השמש והזוהר הצפוני, יצירת מודל מערכת השמש במציאות מדומה, הכנת חייזר מגנטי, חללית ניוטון, הדמיית שיגור חללית לירח אלו רק חלק מהפעילויות מהן נהנו הילדים

המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל ממשיך לעודד מצוינות בקרב ילדים ובני נוער. תלמידי אופק מרכזי מצוינות של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל קמפוס אשכול גליל מזרחי ומשרד המדע והטכנולוגיה ערכו בשיתוף עיריית קריית שמונה ורשת המתנסים בעיר, יריד בנושא חלל. היריד כלל מגוון פעילויות ייחודיות והשתתפו בו למעלה מ-250 ילדים שנהנו מסדנאות מרובות בנושא יצירת מודל מערכת השמש במציאות מדומה, הכנת חייזר מגנטי, חללית ניוטון, הדמיית שיגור חללית לירח ועוד. פלנטריום כוכבים, הרצאות מרתקות על מערכת השמש והזוהר הצפוני, פעילות בעקבות הסיפור "הכוכבים הם הילדים של הירח" של יהונתן גפן, יצירת טיל אויר, עמדת איפור וקעקועים ומגוון משחקים חלליים. כמו כן המשתתפים נהנו מעמדות צילום וכל משתתף שהגיע לאירוע קיבל תג שם של NASA .

קרדיט: באדיבות המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל.

מנכ״ל המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל, אריאל משעל :  "המשרד לפיתוח הפריפריה, פועל באופן מתמיד לחיזוק תחום החינוך הבלתי פורמאלי ולעידוד מצוינות בקרב ילדים ובני נוער. יריד החלל הוא דוגמא נוספת ליכולות של הילדים ולהישגיהם המרשימים הניכרים לאורך כל השנה תוך הצבת רף גבוה של מטרות והישגים. מרכז המצוינות בקריית שמונה נפתח על ידי המשרד לפני כשנתיים, ביום הפתיחה שוחחתי עם הילדים הנרגשים שסיפרו כי זו הפעם הראשונה שהם נחשפים לחוגים כמו שיש במרכז המצוינות פיתוח המצוינות בקרב הילדים האלה הוא יעד ואנחנו ממשיכים לפתח את הפעילות למען ילדי קריית שמונה, מה גם שהחוגים מסובסדים  50 שקלים בלבד לקורס לחודש, כך שזה מאפשר ליהנות מריבוי קורסים. לאור הצלחת מרכז המצוינות בקריית שמונה המשרד פתח בשנים האחרונות עוד ועוד מרכזי מצוינות ברחבי הארץ אליהם מגיעים תלמידים בכיתות א'-יב' לאחר שעות בית הספר ונהנים מקורסים מתקדמים במגוון תחומים".

אופק מרכזי מצוינות הוקמו על ידי המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ומופעלים על ידי World ORT Kadima Mada קדימה מדע במטרה לקדם מצוינות בקרב ילדים ובני נוער ולייצר שוויון הזדמנויות בתחום החינוך הבלתי פורמאלי בנגב ובגליל. מצאו עכשיו את מרכז המצוינות של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל הקרוב לביתכם.

 לפרטים נוספים:  רוני ניב – דוברת, ראש אגף תקשורת, דוברות והסברה, המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל

דואר אלקטרוני: ronin@png.gov.il , טלפון נייד:  050-2221862

קרדיט: באדיבות המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here