הקריטריונים לבחירת תיקי השקעות אידיאליים
מקור freepik

אתם מוצאים את עצמכם במצב שבו אתם צריכים לבחור תיקי השקעות? המשימה הזאת יכולה להיות קצת יותר קשה ממה שנדמה לכם, כי עומדות לרשותכם כל כך הרבה אפשרויות – וכל אפשרות אחרת יכולה לקרוץ יותר מהאפשרות האחרת. אז איך תביאו את עצמכם לסיטואציה שבה קל לכם לבחור תיק השקעות? אם אתם מוצאים את עצמכם בין הפטיש לסדן, המאמר הבא הוא בדיוק המאמר עבורכם. הוא יאפשר לכם להגיע למצב שבו אתם בוחרים את תיק ההשקעות שממנו תוכלו להיות מרוצים ואיתו תוכלו לישון בשקט.

התאימו את התיק לצרכים האישיים שלכם

מאחורי כל אותם תיקי השקעות עומדים אנשי מקצוע שיסייעו לכם במצבים כאלה או במצבים אחרים. לכן אתם צריכים לדאוג שאתם מביאים את עצמכם למצב שבו איש המקצוע והתיק יהיו מתאימים לכם. לעולם אל תסכימו למצב שבו אתם צריכים להתאים את עצמכם לתיק ההשקעות או לייעוץ כי מדובר על טעות שעלולה לעלות ביוקר. אתם הלקוחות, ולכן אתם צריכים לדאוג שהכול מתאים לכם.

אחוזי הסיכון אל מול אחוזי הרווח

לא משנה איזה סוג של השקעה אתם תעשו, בסופו של יום תמיד יהיה אחוזי סיכון ותמיד יהיו אחוזי רווח. המטרה שלכם היא למצוא תיקי השקעות שבהם אחוזי הרווח יגברו בצורה משמעותית על אחוזי הסיכון. כי אם אתם תסכנו את הכסף שלכם יתר על המידה, אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב שבו כל העבודה הקשה תרד לטמיון. הרי עבדתם כל כך קשה על מנת להרוויח את הכסף שאותו השקעתם, אל תירו לעצמכם כדור ברגל.

תוודאו שתוכלו למשוך את הכסף כשנוח לכם

תיקי השקעות מציגים תנאים שונים, ולכן אתם צריכים לוודא מראש כי הכסף יהיה זמין לכם במועד שהכי נוח לכם. אל תביאו את עצמכם למצב שבו אתם צריכים לחכות עם משיכת הכסף או שחלילה אתם לא תקבלו אותו במועד שאתם רוצים לקבל אותו. את השאלות האלה אתם צריכים לשאול לפני שאתם סוגרים תיק השקעות כזה או אולי דווקא תיק השקעות במקום אחר.

תבחרו את המסלול שיאפשר לכם להרגיש בטוחים

הביטחון שלכם חייב להיות בראש סדר העדיפויות שלכם, כך תוכלו לדעת שאתם לא צריכים לישון כל לילה עם חששות כאלו ואחרים. כאשר אתם בוחרים תיקי השקעות, מוטב שהמסלול יהיה מסלול שמתאים לכם. כזה שיאפשר לכם ללכת לישון בשקט בלילה, אך בו בזמן גם יספק לכם את אחוזי התשואה הרצויים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here