הראשל''צ הרב יוסף עם הצנחנים והסופר
צילום: מיכאל מ.

הרב הראשי לישראל ונשיא בתי הדין, הרב יצחק יוסף, אירח בלבביות וחמימות רבה את לוחמי הצנחנים חיים אושרי וציון כרסנטי, אשר הגיעו עם הסופר עמנואל בן סבו להעניק לרב את ספר הילדים שכתב אודותם: 'אריות על הגבעה'. "אני מבקש מהרב,  הידוע באהבת ישראל שלו, כל ישראל, להרבות בימים אלה אחדות  ולהפיץ אהבה, אנחנו כל כך זקוקים לזה" אמר לרב ,הצנחן ציון כרסנטי. הרב יוסף העניק לאורחיו סידור תפילה עם הקדשה מרגשת בכתב ידו.

"כשהגענו ראשונים לכותל עמדתי נרעד, נרגש וסוער, בדמעות בעיני ברכתי "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה", לאחר מכן הנחתי את ראשי על האבנים וביקשתי רק בקשה אחת, אלוקים תן לי לחזור להוריי בריא ושלם, תשמור עליי ועל כל החיילים" סיפר בהתרגשות רבה ציגי כרסנטי לרב יצחק יוסף, הרב הראשי לישראל, שלחץ את ידו בחמימות ובשמחה רבה.

המפגש בלשכת הראשל"צ, הרב יוסף, נולד מתוך תחושת הערכה וכבוד לרב, בהענקת ספר הילדים 'אריות על הגבעה', אודות קרב גבעת התחמושת, המבוסס על סיפור הגבורה וההקרבה. "הרב יוסף קיבל אותנו בלבביות, אומר חיים אושרי ומוסיף: הרב סיפר לנו שהיה צעיר בתקופת מלחמת ששת הימים,  על ההתרגשות שאחזה בו, על התפילות של אביו המנוח לשלומם של חיילי צה"ל".

כששאל הרב את ציגי כרסנטי על משפחתו, סיפר ציגי לרב: "אבא שלי לא יצא מבית הכנסת עד סוף המלחמה ישן וצם בבית הכנסת, רק מים באו לפיו. אבא שלי היה מפקד בהגנה". "אנחנו, משפחתנו היו מהאצ"ל", חייך בתשובה הרב יוסף.

בתום המפגש העניק הרב יוסף סידור מפואר עם הקדשה אישית לצנחנים ולסופר עמנואל בן סבו.

הראשל''צ הרב יוסף עם הצנחנים והסופר
צילום: מיכאל מ.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here