הרכש החדש של עיריית עפולה במאבק נגד צואת הכלבים
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

בקרוב ייכנס לפעילות באגף התפעול של עיריית עפולה הרכב החשמלי הראשון שייתן מענה למגוון שירותים החל מניקוי צואת גללי כלבים, איסוף עלים ונשיאת מנוף.  

אגף שפע של עיריית עפולה יוסיף לשורותיו בקרוב שחקן חיזוק משמעותי בדמות רכב שירות חשמלי וחסכוני. לאחר פיילוט מוצלח החליטו ראשי האגף להכניס לפעילות את הרכב החשמלי על מנת להעניק שירות יעיל יותר בכל הקשור לניקיון מדרכות וכבישים לצד מתן מענה לסוגיית מטרד צואת הכלבים ברחובות העיר באמצעות "גרניק" מיוחד שאמור להעניק פתרון מהיר יעיל וחסכוני לטיפול ב"מוקשי הרגל" על ידי שטיפה ניקיון ורחיצה.

הרכש החדש של עיריית עפולה במאבק נגד צואת הכלבים
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

הרכב החשמלי החדש מופעל באמצעות מצבר והוא נטען על ידי חשמל למשך ארבע שעות המעניקות לו אורך חיים של כ-120 ק"מ במהירות של כ-50 קמ"ש לכל היותר. היתרונות הבולטים של הרכב החדש באים לידי ביטוי בכך שהוא בעל יכולת העמסה, ניידות ועבירות באזורים צרים, נקי ושקט, חסכוני בחשמל ואנרגיה, בעל יכולת ניקוי בלחץ מים, חסכוני בעלות נסיעה ותחזוקה, בעל ארגז כלים לנשיאת מנוף ומשולב לטובת כלי תפעול שונים.

שמעון עמר, מנהל אגף שפע: "הרכב החשמלי הינו תוספת כוח משמעותית וחשובה במערך שירותי הניקיון לציבור. הוא חסכוני יעיל נקי שקט ובעל יכולת רישוי ניידות בעיר והשימוש בו שומר על איכות סביבה ירוקה. הרכב נחדש אמור לתת מענה מידי לסוגיית צואת הכלבים  במדרכות העיר ובמקביל הוא אפקטיבי ביותר למגוון שירותים נוספים שמעניק האגף לתושבי העיר. על אף תרומתו של הרכב החשמלי עיריית עפולה תמשיך לנקוט מדיניות אכיפה נוקשה לכל מי שיפר את הניקיון ולא יאסוף את צואת הכלב שלו כפי שמחייב החוק".

הרכש החדש של עיריית עפולה במאבק נגד צואת הכלבים
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here