חבר המועצה מטעם סיעת הליכוד מוטי אלוש הצטרף לקואליציה
עיריית עפולה

הצטרפותו של ראש העיר אבי אלקבץ למפלגת הליכוד סללה את הדרך לחבר המועצה מטעם סיעת הליכוד עו"ד מוטי אלוש לעזוב את ספסלי האופוזיציה ולהצטרף לקואליציה בראשותו של אלקבץ.

הקואליציה של אלקבץ מתרחבת: חבר מועצת העיר עפולה מטעם סיעת הליכוד, עו"ד מוטי אלוש, הצטרף לשורות הקואליציה בראשותו של אבי אלקבץ שעומדת כעת על 11 חברים מול שישה בלבד של האופוזיציה. הצטרפותו של עו"ד אלוש באה בעקבות הצטרפותו של ראש העיר אבי אלקבץ למפלגת הליכוד במהלך כנס הבחירות שערכה המפלגה בעפולה לפני כעשרה ימים במהלכו הצהיר על הצטרפותו לליכוד ותמיכתו בבנימין נתניהו.

חבר המועצה מטעם סיעת הליכוד מוטי אלוש הצטרף לקואליציה
עיריית עפולה

עו"ד אלוש, שנבחר כמספר 2 בסיעת הליכוד למועצת העיר, החליט כי כשנה וחצי בספסלי האופוזיציה הספיקו לו והוא החליט להצטרף לעשייה העירונית ולהביא את יכולותיו לידי ביטוי תוך תרומה משמעותית לעפולה ולתנועת הליכוד. מיד לאחר הצטרפותו כתב עו"ד אלוש בפייסבוק: "לפני כשנה וחצי נבחרתי על ידכם להיות חבר מועצה מטעם הליכוד. במהלך התקופה הזאת מילאתי את תפקידי כחבר מועצה באופוזיציה ועשיתי זאת באחריות ומסירות, על אף שההשפעה כחבר אופוזיציה היא מוגבלת ומועטה. במהלך התקופה הזאת פנו אליי רבים מכם וביקשו ממני להצטרף לקואליציה בראשות ראש העיר אבי אלקבץ, וזאת על מנת שאוכל להשפיע יותר על העשייה העירונית. שקלתי זאת בכובד ראש ומשהחליט ראש העיר להצטרף בשבוע שעבר לתנועת הליכוד ולפעול למען הליכוד בעפולה, הגעתי למסקנה שהגיע העת להצטרף לקואליציה העירונית בראשות אלקבץ" כתב אלוש והוסיף: "כמי שגדל ופעל בתנועה כל חייו, אני מברך את אלקבץ על החלטתו להצטרף לליכוד ושמח על כך שלראשונה מאז צדוק נאווי, יש לעפולה ראש עיר ליכודניק. אני רואה את השינוי החיובי המתרחש בימים אלה בעפולה וגם אם היו בעבר חילוקי דעות אין לי ספק שנוכל להתגבר עליהם למען העיר ולמען הליכוד ששלח אותי למועצת העיר".

ראש העיר אבי אלקבץ, בירך את עו"ד מוטי אלוש על הצטרפותו ואמר: "מוטי הוא בחור מוכשר אשר גם בהיותו באופוזיציה, פעל בענייניות ומתינות, תוך שהוא רואה את טובת תושבי עפולה בלבד מול עיניו. מוטי יתרום רבות לקואליציה ואני משוכנע שהוא יביא לידי ביטוי את יכולותיו בעיר המתפתחת שלנו. אני שמח על כך שתנועת הליכוד במועצת העיר מתחזקת משמעותית עם הצטרפותו של מוטי ורואה במוטי שותף לדרך ארוכה ביחד".

חבר המועצה מטעם סיעת הליכוד מוטי אלוש הצטרף לקואליציה
עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here