צילום: באדיבות מוריס מיארה

שרת הפנים, איילת שקד, זכתה לחיבוק עוטף ולתמיכה משמעותית בבית שאן, בעת שהתארחה בבית חבר מועצת העיר, מוריס מיארה, ופגשה פעילים מובילים התומכים בה ממוא"ז גלבוע, מוא"ז עמק המעיינות, עפולה, קיבוצים דתיים ואפילו סגן שר החינוך מבית השיטה, משה פלד. וכמובן בית שאן. מיארה פתח בדברי ברכה והלל על פועלה המבורך למען ראשי הערים בכלל ובית שאן בפרט, השרה הנרגשת הודתה על קבלת הפנים הלבבית והחמה והבטיחה להמשיך להירתם למען פיתוחה ושגשוגה של בית שאן.

ביום שני השבוע אירח חבר מועצת העיר בית שאן , מוריס מיארה, יד ימינה וידיד אישי, בביתו את שרת הפנים, איילת שקד. הכנס בו השתתפו סגני ראשי ערים ופעילים מובילים , מכל רחבי העמק והגליל , הסב שעה של נחת לשרה אשר מפלגתה נמצאת בעין הסערה.
מוריס מיארה קידם את השרה שקד בדברי ברכה חמים והודה לה על כל תרומתה העצומה לקידום הערים במדינת ישראל ובמיוחד בעמק ובגליל.
" גבירתי השרה, אני מבקש להודות לך בשם כל החברים שמבקשים להוקיר את עשייתך למען הערים בכלל ובמיוחד בעירנו בית שאן. תרומתך לקידום העניינים המוניציפליים ראויה לכל הערכה. נמצאים כאן תומכים מהעיר ומהמושב, מהקיבוץ, ומהמועצה האזורית , מתוך הערכה לעשייה המשמעותית של השרה למען תושבי המדינה."
השרה סקרה את המצב הפוליטי ושתפה במורכבויות ובאתגרים העומדים לפתחה של הממשלה הנוכחית בה שקד חברה בכירה.
לאחר המפגש הרשמי , הוקצה זמן לשאלות של התומכים אל השרה, וכן התקיימו מפגשים אישיים לפי בקשת המשתתפים. אין ספק זכינו אנו וזכתה מדינת ישראל בשרה משכמה ומעלה. אומר מוריס מיארה ומוסיף כי גרם להתרגשות לשרה שקד כשהצהיר: " באשר תלכי נלך", לקול תשואות החברים.
יצוין כי מוריס מיארה אף פנה לשרה שקד בבקשה כי תפעל להקמת סניף של רשות האוכלוסין בבית שאן. השרה הבטיחה לבחון את הבקשה בחיוב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here