מתחם נינג'ה מקצועי הוקם בפארק העירוני
עיריית עפולה

בנייתו של מתחם נינג'ה ייחודי ראשון מסוגו הוקם בפארק העירוני בעפולה ויישא את שמו של שלומי כהן ז"ל שנפל בתקרית ירי עם מחבלים בגבול הלבנון לפני כ-7 שנים.

רוצים להיות הנינג'ה של עפולה? עיריית עפולה מסיימת בימים אלה את הקמתו של מתחם נינג'ה ייחודי ומקצועי בסמוך לקיר הטיפוס בפארק ויחד ייתנו שני המתחמים מענה לחובבי ז'אנר האקסטרים שסוחף בשנתיים האחרונות ספורטאים רבים הודות לטרנד ההולך וגדל של ענפי ספורט חדשים ושונים ומן הסתם גם לרייטינג הגבוה של התוכנית שכבשה את המסכים מסביב לעולם.

מתחם נינג'ה מקצועי הוקם בפארק העירוני
עיריית עפולה

המתחם החדש שאמור להיפתח במהלך הקיץ, בהתאם כמובן להתפשטות נגיף הקורונה, ייקרא "מתחם שלומי" על שמו של חייל צה"ל שלומי כהן ז"ל מעפולה שנפל לפני קצת פחות משבע שנים בהתקלות ירי עם מחבלים בגבול הלבנון. אלמנתו, מעיין, ביקשה להנציחו ובהחלטה משותפת עם עיריית עפולה הוחלט לקרוא למתחם החדש על שמו. יש לציין כי עיריית עפולה מתכננת הקמה של מתחם נינג'ה נוסף בחודשים הקרובים במוקד נוסף העיר.

מתחם נינג'ה מקצועי הוקם בפארק העירוני
באדיבות המשפחה

ראש העיר, אבי אלקבץ, התייחס לבניית המתחם ואמר: "בימים אלה מסתיימת בניית מתחם נינג'ה אמיתי ענק במתחם הפארק העירוני, הלב הפועם של העיר. המתחם הענק והמאתגר, שמוצב בסמוך לקיר הטיפוס הוא ראשוני מסוגו באזור ויפתח לציבור בקרוב. הוא ייקרא 'מתחם שלומי' על שמו של שלומי כהן ז"ל, תושב עפולה, ספורטאי ואיש חיל הים שנפל בעת התקלות עם מחבלים לפני כ7 שנים בגבול לבנון. יהי זכרו ברוך".

מתחם נינג'ה מקצועי הוקם בפארק העירוני
עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here