השנה האחרונה שאופיינה בשתי מערכות בחירות ארציות הכניסה את שוק הנדל
צילום קובי אוחנה

ארגון הקבלנים והבונים צפון הרימו כוסית לשנה החדשה באירוע חגיגי בנוכחות יותר מ-  100 משתתפים חברי הארגון ובנות זוגן, נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ – ראול סרוגו, סמנכ"לית אגף פרסום ושיווק בהתאחדות הקבלנים בוני הארץ –  ז'ואל טל, נציגי בנק הפועלים, מהנדסים ואורחים נוספים.

יו"ר ארגון הקבלנים והבונים צפון אלון רחמיאן בירך את הנוכחים וסיקר בפני הנוכחים את הפעילות המקצועית של הארגון שבראשה עומד נושא הבטיחות, קיום ימי הדרכה מקצועיים בנושא, סבב שלישי של קורס מנהלי עבודה מקוצר וקורס עוזרי בטיחות. "השנה האחרונה שאופיינה בשתי מערכות בחירות ארציות הכניסה את שוק הנדל"ן בצפון לקיפאון עמוק יותר , אין שיווק של מגרשים לשוק החופשי דבר שמביא לירידה חדה בהתחלות הבנייה ובסופה לעליות במחירי הדירות".

השנה האחרונה שאופיינה בשתי מערכות בחירות ארציות הכניסה את שוק הנדל"ן בצפון לקיפאון עמוק
צילום קובי אוחנה

נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ ראול סרוגו ברך סרוגו את הקבלנים והעלה מולם את שאלת המשך קידום פרויקטי תמ"א 38 ברמת גן, לאור זכייתם בבית המשפט המחוזי בעתירה נגד מדיניות המונעת בנייה בתמ"א 38 של עיריית רמת גן. מעבר לכך ציין סרוגו בפני חברי הארגון כי תוך 30 שנה אוכלוסיית ישראל תכפיל את עצמה ולכן יש חשיבות לתכנן היום לעוד 30 שנה. לדבריו על הממשלה הבאה חייבת להמשיך את פעילות הותמ"ל המאפשר אישור מהיר של תוכניות גדולות. כמו כן הוא היה ממליץ לראש הממשלה הבאה לקחת על עצמו את מטה הדיור ולטפל בסוגיית הדיור בישראל כי על מנת להדביק את הפערים יש לבנות היום כ- 100,000 דירות בשנה פי שתיים מהקצב הנוכחי.

במהלך הערב שהתקיים במלון רימונים גלי כנרת, טבריה נערך טקס חלוקת תעודות לחברים חדשים אשר הצטרפו לארגון הקבלנים והבונים צפון .

האירוע נחתם במסיבה יוונית שמחה וקצבית של ההרכב היוני דיוניסוס בוזוקי גרוב.

השנה האחרונה שאופיינה בשתי מערכות בחירות ארציות הכניסה את שוק הנדל"ן בצפון לקיפאון עמוק
צילום קובי אוחנה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here