קרדיט: המרכז הרפואי העמק

בשורה חשובה לתושבי העמקים והגליל – במרכז הרפואי העמק מקבוצת כללית הוקמה יחידה חדשה לניתוחי חזה בניהולו של ד"ר רוני בן אבי, מומחה לניתוחי חזה ולניתוחי לב.

ד"ר רוני בן-אבי, בן 46, נשוי ואב ל-5, הוא תושב תמרת שבעמק יזרעאל.
לאחר סיום שירותו הצבאי בחיל האוויר החל את לימודי הרפואה בבית הספר לרפואה שבטכניון.
עם סיום לימודיו, החל להתמחות בניתוחי חזה בבית החולים שיבא בתל השומר, ועם סיום ההתמחות החליט להמשיך להתמחות שניה בניתוחי לב, גם כן בבית החולים שיבא בתל השומר.
לאחר סיום 2 ההתמחויות בשיבא נסע להתמחות עמיתים יוקרתית בתחום ניתוחי החזה בחטיבה לניתוחי חזה באוניברסיטת מקמסמטר שבקנדה.
עם שובו ארצה הקים את היחידה לניתוחי חזה בבית החולים פוריה, והשבוע כאמור הצטרף אל המרכז הרפואי העמק במטרה להקים ולנהל את היחידה החדשה לניתוחי חזה.

"משפחתי ואני גרים בתמרת שבעמק יזרעאל, וכאן אני רואה גם את עתידי המקצועי. אני נלהב לפתח כאן במרכז הרפואי העמק את היחידה לניתוחי חזה, תחום שחסר עד היום בכל האזור של העמקים והגליל וכעת נוכל לתת מענה למטופלים רבים שעד כה נדרשו למצוא פתרונות רפואיים במקומות רחוקים ממקום מגורם. עם פיתוח היחידה אנו ניתן מענה לניתוחי חזה כתוצאה מאירועים של תאונות וחבלות, נבצע ניתוחים מורכבים של הוושט, וכן נטפל בתחום סרטן הריאה. תחום סרטן הריאה הוא תחום המחייב מענה, שכן שיעור החולים בסרטן ריאה נתיח מוסיף להיות בעליה בעקבות זמינות בדיקות מתקדמות. היחידה לניתוחי חזה במרכז הרפואי העמק תשתף פעולה עם המערך האונקולוגי בראשות פרופ' בר סלע ואנו נבצע כאן בעמק ניתוחים להסרת גידולים בריאה ובבית החזה", סיפר שבוע ד"ר בן-אבי.

"אתמול ניתחנו בהצלחה 2 חולים ראשונים שסבלו ממצב מסכן חיים כתוצאה ממחלה ריאתית אקוטית ואני שמח לבשר שהם מתאוששים היטב", סיכם ד"ר בן אבי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here