ירידה בשיעור נפח הפשיעה בעכו
עיריית עכו

בשנת 2018 נרשמה ירידה של 11.1% בשיעור נתוני הפשיעה בעיר לעומת שנת 2017. נתון זה הוצג הבוקר בוועדה למיגור אלימות וביטחון שהתכנסה בלשכת ראש העיר.

ירידה בשיעור נפח הפשיעה בעכו
עיריית עכו

בישיבה הראשונה לקדנציה זו השתתפו בין השאר ראש העיר עכו שמעון לנקרי, סגנו אדהם ג'מל, חבר מועצת העיר חוסין אסדי, מנכ"ל העירייה, אוהד שגב, מפקד משטרת עכו, סנ"צ יניב רונן, ראש מנהל החינוך אורית אסייג, ראש מנהל הרווחה עדי מקל, מנהלת אגף קשרי קהילה ליזו אוחיון, ראש מנהל תפעול ואכיפה יניב אשור, מנהל אגף הביטחון והחירום סולטאן אבו נימר, סגנית ראש מנהל חינוך, שולה אזולאי המנהלת גם את תכנית הרשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול בעירייה (לשעבר "עיר ללא אלימות") ונציגי משטרה נוספים.

ראש העיר פתח את הישיבה ואמר, כי החוסן הקהילתי בעכו נשמר הודות לשיתופי פעולה פוריים של הרשות המקומית עם המשטרה. "אנו משקיעים מאמצים רבים יחד עם המשטרה, סיירי הביטחון ומערך המצלמות העירוני במיגור האלימות", אמר לנקרי, "ובשילוב כל הכוחות אנו מצליחים להגיע לתוצאות טובות".

סגנית ראש מנהל החינוך, שולה אזולאי הציגה את תכנית הרשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול – בטחון קהילתי בתחומי הליבה של אכיפה, חינוך, רווחה, פנאי והקשר עירוני. היא ציינה שבחודש הבא ייערך שבוע גלישה בטוחה באינטרנט.

מפקד משטרת עכו, סנ"צ רונן הציג את נתוני הפשיעה לשנת 2018 בהשוואה ל- 2017. לדבריו, על פי הנתונים ישנה ירידה ניכרת של 11.1 אחוז בנפח הפשיעה בעיר, וכי ישנה עבודה משטרתית אינטנסיבית באזורים שהוגדרו  על ידי המשטרה והעירייה. סנ"צ רונן הוסיף, כי גם ב-2019 תתוגבר האכיפה באזורים שהוגדרו כיעד לטיפול.

ראש העיר שמעון לנקרי סיכם את הישיבה ואמר, שבאמצעות שלושת הערכים של שוויון, הומניזם וכבוד הדדי ניצור בעכו חברה טובה יותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here