קרדיט: jerusalemklezmer.com

אתם הולכים לערוך לבנכם בר מצווה בכותל, שזה דבר מצוין כי הכותל זאת הבחירה המושלמת לאירוע בר מצווה. אתם בטח חושבים שזה אירוע מורכב שצריך הרבה מאמץ כדי לארגן אותו. אנחנו פה כדי להגיד לכם שלארגן בר מצווה שנערכת בכותל מצאתי אתר נחמד  זה בכלל לא משימה קשה. פשוט נותנים למקצוענים לארגן לכם את האירוע. אתם תוכלו רק להגיע וליהנות ללא דאגות. חשוב לנו שתדעו איך אנחנו מנהלים יום האירוע כך שתדעו מה אתם הולכים לחוות. אם יש לכם שאלות לגבי האירוע, אתם מוזמנים להתקשר אלינו בכל שאלה.

 

הדרך המומלצת ביותר להגיע לאירוע

הדבר הראשון שחשוב באירוע בר מצווה זה להגיע לכותל. יש אפשרות להגיע ברכב פרטי או להגיע בתחבורה ציבורית. שתי האפשרויות הן פחות טובות. ברכב פרטי הנסיעה עצמה עם פקקים ונהגים עצבניים תוציא מכם הרבה אנרגיה שלילית. בנוסף, קשה למצוא חניה סמוך לכותל. תחבורה ציבורית היא לא מספיק אמינה ולא נחמד להיות צפופים וללכלך את הבגדים היפים שאתם לובשים. אנחנו מציעים לכם דרך מצוינת להגיע לכותל. הסעות. יש לנו אוטובוס רגיל של 55 נוסעים, אוטובוס גדול של 60 נוסעים ומיניבוס של 20 נוסעים. בחירת סוג ההסעה היא לפי גודל האירוע ורצון הלקוחות.

 

מה אם להכניס משהו לבטן לפני האירוע

כולם יודעים שלהיות רעב בזמן אירוע זה ממש לא כיף. מומלץ מאוד לאכול ארוחת בוקר לפני אירוע של בר מצווה בכותל.  אנחנו מספקים לכם ארוחת בוקר עשירה במתכונת של בופה. בארוחה יש כריכים, ירקות, מאפים, שתייה חמה ושתייה קרה. יש אפשרות לשדרג את הארוחה עם תוספת קטנה של תשלום ולקבל טורטיות וסלסלת פירות העונה. הארוחה נערכת ברחבה סמוך לשער האשפות, שמשם יוצאת תהלוכת הנגנים.

 

הכיף הכי גדול של בר מצווה זאת תהלוכת הנגנים

תהלוכת הנגנים זאת תהלוכה שאנחנו עורכים ובה חתן בר המצווה, משפחתו ואורחיו עושים תהלוכה שמתחילה בשער האשפות ומסתיימת בבידוק הביטחוני בכניסה לכותל. במהלך התהלוכה ישנה להקה המורכבת משני נגנים והיא מגיעה עם מגוון שילובי כלים, אותם הלקוחות בוחרים. יש לנו הרכב של מתופפים, הרכב שבו נגן אחד מגיע עם תוף והנגן השני מגיע עם כלי נשיפה שיכול להיות קלרינט או חצוצרה. ההרכב השליש הוא כליזמרים. חשוב לציין, בכל הרכב, שני הנגנים מגיעים עם שופרות.

 

השדרוג הגדול של האירוע זה האטרקציות שלנו

כמו שאוכל יותר טעים עם שמים לו תבלינים, כך אירוע יותר כייפי אם עושים בו אטרקציות. אנחנו מציעים לכם מגוון אטרקציות. אטרקציה אחת היא בובת חסיד שאותה מפעיל אדם. הבובה רוקדת ומקפצת בזמן תהלוכת הנגנים. אטרקציה נוספת היא הפרחת בלונים. באטרקציה זו, אנחנו מפריחים בלונים בצבעי כחול ולבן, המסמלים את הדת היהודית הטהורה וקדושה ואת מדינת ישראל הנפלאה. אטרקציה טובה מאוד היא הפרחת יונים. במהלך תהלוכת הנגנים אנו מפריחים יונים לבנות לשמיים. היונים מסמלות שלום וטוהר והן מופרחות כדי שלילד יהיה חיים של שלום, בריאות ונחת.

 

שיא האירוע מגיע אחרי תהלוכת הנגנים והוא העלייה לתורה

שיא האירוע  הוא העלייה לתורה. אנו עורכים את העלייה לתורה במגוון מיקומים הסמוכים לקיר הכותל. המיקומים הם: רחבת הכותל, קשת וילסון, הכותל הדרומי, מרכז דוידסון, קשת רובינזון ועזרת ישראל. כל מיקום יש לו את היתרונות שלו והוא נבחר לפי בקשת הלקוחות. מי שמנהל את הטקס זה הפייטן שלנו. יש לנו פייטנים המתמצאים בכל נוסח של כל עדה. הפייטן שלנו לא רק מעביר את טקס העלייה לתורה בקריאת הפטרה משעממת וטקס הנחת תפילין. הפייטן מסביר כל דבר ודבר והופך את העלייה לתורה גם לקדושה ורוחנית וגם מעניינת ומהנה.

 

בסוף מגיע החלק שהכי יקבע כמה האורחים יהיו מרוצים מהאירוע, האוכל

כולם יודעים שלא משנה כמה האירוע יפה ומושקע, אם האוכל לא טוב האורחים לא ייהנו. אנחנו מספקים לכם מגוון רחב של מסעדות שתוכלו לבחור אחת מהן. יש לכם אפשרות לבחור כל סוג של אוכל. כל המסעדות שאנו עובדים איתן מספקות מגוון תפריטים לכל כיס, החל מתפריט בסיסי ועד גורמה. אנחנו תמיד מוודאים שיש אוכל בשפע והאוכל טעים, טרי ונקי. כל המסעדות שלנו הן כשרות, כאשר חלק מהן כשרות למהדרין. כל המסעדות שאנחנו מציעים מצוידות בציוד המתאים להקרנת סרטים, מצגות ואפשרות להרקדה של האורחים. אנחנו נדאג שכל האורחים שלכם ייצאו שבעים ושמחים.

אנחנו בכינור דוד נדאג שהבר מצווה בכותל של בנכם תהיה מהנה, רוחנית ומושלמת. תתקשרו אלינו כבר עכשיו ותהיו בטוחים שהאירוע שלכם יתנהל חלק וללא שום דאגות, רק 100 אחוז כיף.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here