קרדיט - Canva

כל מבנה מתחיל בחזון ובחלום של יזם או לקוחות שמחפשים בית, וכל פרויקט צריך לנהל כך שיתנהל ללא תקלות ובעיות. הבנייה חייבת להיות מתוכננת לפרטי פרטים החל מקביעת תכנית העבודה לפי שלבים – תשתיות, שלד, גמר, פיתוח סביבתי, ולתאם היטב בין כל הזרועות שאמונות על המלאכה כדי למנוע התנגשויות, ליקויי בנייה ובעיות שיגזלו זמן ויעלו כסף רב. כל פרויקט שמתוכנן אמור להתנהל חלק וללא תקלות, אולם יש לפעמים בעיות שיש לפתור מיד וזה תפקידה של חברה לניהול פרויקטים ששוכר הלקוח. חלק מהבעיות צפויות מראש וחלק לא, ולכן המפתח להצלחת הפרויקט היא ניהול המשבר בזמן ומציאת פתרונות מתאימים בכל שלב של בנייה. ככל שיש יותר ניסיון וידע מקצועי כך גם אפשר לצפות בעיות בנקודות מסוימות ולעשות את העבודה הנדרשת למניעתה או לניטורה. זה בדיוק מה שמבטיחה ללקוחותיה חברת יובל מרקו הנדסה בע"מ, שמייעצת ומנהלת פרויקטים כבר שנים רבות.

ניהול פרויקט ללא תקלות

כשמקבלים את תכנית העבודה מפרקים אותה לשלבי עבודה וכל שלב מפורק לפרטים נוספים שיש להתייחס אליהם. בחירת קבלנים או מתן ייעוץ לגבי הקבלנים שנבחרו, תיאום בין כולם והכנת לוחות ניהול זמנים כדי שהכל יתנהל כשורה וכולם יידעו מה עליהם לעשות בשטח, זה בדיוק מה שמובטח לכל מי שבוחר לבנות מבנה בעזרת מנהל פרויקט. הוא עצמו לא צריך להיות בשטח משום שאנשי הניהול מייצגים אותו ומתווכים בין הלקוח לבין הקבלנים שבונים הכל בשטח. הלקוח מקבל את העדכונים הנדרשים במן ובאופן שוטף והוא מצוי תמיד בתמונה כדי לדעת בדיוק היכן הפרויקט עומד וכיצד הוא מתקדם. זה חשוב במיוחד לאנשים שאינם מתחום הבנייה ולכן גם מבינים פחות מה לחפש וכיצד למנוע בעיות או לפתור אותן.

שואלים את כל השאלות הנכונות

בכל פרויקט שמחבר בין קבלנים שונים יש מי שצריך לדעת כל מה שהם יודעים כדי לוודא שהם עובדים נכון ועומדים בזמנים. מנהל פרויקט הבנייה הוא בדרך כלל מהנדס בניין שיכול לשאול בדיוק מה שצריך ולחפש את כל המקומות שבהם יכולות לצוץ תקלות. הוא עוקב ומפקח אחר כל עבודות הקבלנים ומחבר בין הרשויות לבין הקבלנים בשטח בכל מה שקשור להיתרים ולאישורים שנדרשים, כדי לוודא שגם לא יהיו חריגות בנייה שיעברו על החוק. כדי לעבור את תקופת הבנייה בראש שקט אין כמו ליווי מקצועי של מנהל פרויקט שחוסך מכם את הדאגה לכל מה שקורה בשטח ומפקח מטעמכם על הקבלנים. חברת יובל מרקו הנדסה בע"מ (marcoyeng.co.il) מספקת שירותים כאלה ללקוחותיה כבר שנים רבות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here