להתחיל את הדרך לחיים חדשים

התמכרויות לאלכוהול וסמים הן בין ההתמכרויות הקשות והקטלניות ביותר בכל רחבי העולם. לצערנו, ישראל אינה שונה מכולם בחלק הזה. אנשים רבים מוצאים את עצמם מכורים לטיפה המרה או לסם כלשהו, דבר המוביל לפגיעה באיכות חייהם, בריאותם, מצבם הכלכלי ואף כל אדם קרוב אליהם. בשעה שאנשים רבים מתקשים להתחיל את תהליך הגמילה בכוחות עצמם, קמו מרכזי גמילה אשר מציעים את הסיוע במעבר של התהליך הגמילה בהצלחה.

סמים פסיכו – אקטיביים שונים הינם בעלי השפעה הרסנית על חייו של האדם המכור. ההתמכרות מובילה לפגיעה בבריאותו של האדם, מצבו הכלכלי ובשעה שהוא מנסה להפסיק הוא אף עלול לחוות תסמיני גמילה קשים. מרכז גמילה מסמים הוא המקום המתאים ביותר לסייע לאדם למצוא את הדרך לצאת ממעגל ההתמכרות לסמים קשים ולשקם את חייו בצורה נכונה אשר מתאימה לו.

חוזרים לחיים

חשוב לזכור כי בשעה שהתרבות של היום מעודדת צריכה אלכוהול, גם הוא נכלל בגדר הסמים אשר יכולים לגרום להתמכרות ולסכן את האדם. התמכרות לאלכוהול עלולה לפגוע בכל אדם, בכל שכבת גיל ולהשפיע על תחומים רבים בחייו. אנשים המכורים לאלכוהול יכולים לחוות שינוי מהותי באופן ההתנהגות שלהם גם אם לא שמו לב לכך, ולאט לאט להפוך לאנשים זרים לעצמם. מרכז גמילה מאלכוהול יהיה המקום הנכון בו אדם יתחיל את דרכו בגמילה מבוקרת תחת פיקוח של צוות רפואי ועובדים סוציאליים שיכולים לספק את התמיכה הרגשית המתאימה ברגעים רגישים אלו.

רשת תמיכה

אדם אשר מבקש לגמול את עצמו מאלכוהול וסמים זקוק לתמיכה הרגשית של האנשים היקרים לו. על כן חשוב לזכור כי המכור עובר תהליך קשה, הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית. הוא יצטרך את רשת התמיכה ממעגל החברים והמשפחה שלו. גם בסיום השהות במרכז הגמילה הוא יהיה זקוק לרשת ביטחון אשר תחזק אותו ברגעים הקשים ותסייע בהתמודדות היום יומית עם הרצון לחזור להשתמש בסמים. אותה רשת תסייע לו ליצור הרגלים חדשים, קבלה עצמית והתמודדות עם כאב נפשי או פיזי בדרכים נכונות מבלי ליפול שוב אל מעגל הסמים והאלכוהול.

אל תחששו מהצעד הראשון

אנשים רבים בעלי בעיית ההתמכרות חוששים להירשם למרכז הגמילה. זאת משום שאינה זוכרים כבר את החיים ללא הסמים, או לא יודעים כיצד יוכלו להתמודד עם המציאות של השגרה היום יומית ללא עזרתם. רנסאנס – ויקטוריה הינו מרכז רפואי מוביל לגמילה מאלכוהול מהתמכרויות אשר פותח את שעריו לאנשים רבים שמעוניינים להיפטר מההרגלים המזיקים שלכם ורוצים להפסיק לצרוך את הסם שהורס את חייהם. במידה ואתם מעוניינים לעזור לאדם קרוב להתחיל את תהליך הגמילה תוכלו לפנות אלינו ואנו נוכל להגיע ולסייע לאותו האדם לעשות את הצעד הראשון אל עבר חיים חדשים בהם הוא מסוגל לשלוט בכוחות עצמו. צלצלו 1-800-205-077

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here