קרדיט: pexels.com

מנגנון הכאב כאן כדי לעזור לנו להבין מה אנחנו צריכים לעשות למען הגוף שלנו. העניין הוא שבעידן בו אנחנו חיים, עידן מהיר ואינטנסיבי, אנחנו כמו שוכחים להתייחס לגוף שלנו ברצינות. יש לנו כמו נטייה 'לגרור', 'לסחוב' את הכאב, תוך שנדמה לנו כאילו אם נתעלם ממנו הוא פשוט יעלם. אבל לא פעם, יגידו לכם אנשי המקצוע הטובים בתחום, הכאב מתריע בפנינו על הדרדרות אפשרית אשר תהפוך הכל הרבה יותר חמור. אז מה אנחנו צריכים לעשות אם אנחנו מרגישים כי עלינו לקבל טיפול בכאב גב תחתון ? איך נדע להבחין בין כאב לא משמעותי וכזה שצריך להעלות נורת אזהרה? על הכל נדבר בהרחבה במאמר הבא.

איך נדע להבחין בין סוגים שונים של כאב?

אז כמו שניתן להבין, ישנם כאבים משמעותיים יותר ופחות. כאב משמעותי הוא כאב הדורש מאיתנו לנקוט צעדים ופעולות באותו הרגע. לצורך העניין, כדאי לפנות עבור טיפול בכאב גב תחתון אם אנחנו מדברים על כאב חוזר ומשמעותי החוזר על עצמו לאורך שישה שבועות ויותר. במקרה כזה, כדאי בהחלט לפנות לבדיקה. אגב, לעיתים כואב לנו פשוט כי נתפס איזה שריר וכדומה. אז זה אומר כי עלינו בסך הכל לנוח קצת ולחמם את האיזור הפגוע. לכן, תמיד טוב לקחת חצי יום הפסקה ולראות איך מרגישים אחרי שעות כאלו של מנוחה. אתם אלו אשר תדעו להעיד מה חומרת הכאב ועד כמה כדאי לערב בעניין איש מקצוע.

איך נעזור לגוף שלנו לטפל בעצמו

אז כאמור, במידה ואנחנו מדברים על כאב משמעותי, חשוב לפנות לאיש מקצוע לצורך קבלת טיפול. הדבר אותו לא כדאי לעשות בכל מקרה זה לנסות 'לסחוב' את הכאב. כיוון שבאופן הזה, אתם למעשה רק עושים יותר נזק. עם זאת, יש דברים אותם אפשר לעשות כדי לסייע לגוף להרגיש טוב יותר, אם יש כאב בזרוע למשל וכיוצא באלו.

הדבר הראשון הוא כמובן לקחת זמן למנוחה. אנחנו חיים בשגרה כל כך אינטנסיבית, עד שאנחנו לא מקדישים לעצמנו תשומת לב בכלל. בנוסף, תזונה מאוזנת, מדיטציה ואפילו ספורט המותאם למצבים מהסוג הזה כמו יוגה ופילאטיס, יכולים לשפר את המצב. במקביל, תוכלו להשתמש כמובן במשככי כאבים בהתאם להמלצת הרופא.

לא רק זה, אלא שהיום יש לנו כלים מתקדמים לטיפול אישי בגוף. המכשיר של בי קיור לייזר נוח לשימוש ויכול בהחלט להקל על כאב משמעותי. המכשיר פועל על בסיס נורות לייזר מיוחדות שיכולות לעורר את הגוף להפעיל ביתר שאת את המערכת החיסונית ולעזור לעצמו בתהליך ההחלמה.

לנו, בחברת בי קיור לייזר יש את הזכות לעזור לרבים בארץ ובעולם כולו. בזכות פטנט ייחודי המבוסס על טכנולוגיית לייזר רך. מזמינים אתכם להתנסות גם במכשירים פורצי דרך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here