כיתת א' למצוינות
קרדיט צילום: עיריית עפולה.

בתחילת שנה"ל הקרובה תיפתח לראשונה בבית הספר היסודי "בן צבי" בעפולה כיתה א' למצוינות בשיתוף גופים כגון הטכניון, המדע-טק והקונסרבטוריון העירוני.

בבית הספר "בן צבי" בעפולה תיפתח בשנת הלימודים הקרובה יוזמה ייחודית של כיתה א' למצוינות. התכנית הייחודית שתזכה לשיתוף פעולה מגופים מובילים תקיף את כל התלמידים כדי לתת לכולם הזדמנות שווה מתוך אמונה שלכל תלמיד יש את היכולות והזכות לחינוך למצוינות אישית הכוללת הקניית הרגלי למידה, העלאת המוטיבציה הלימודית וחיזוק תחושת המסוגלות בהתבססות על הוראת המתמטיקה ופיתוח החשיבה המתמטית והיצירתיות בפתרון בעיות.

כיתת א' למצוינות
קרדיט צילום: עיריית עפולה.

שמה של התכנית החדשה הוא חממ"ה שהם ראשי התיבות של חשיבה מתמטית, מדע ומחקר, מוסיקה והעשרה כאשר כל תחום יזכה לליווי של גוף מוביל למשל תחום החשיבה המתמטית ייעשה בשיתוף הטכניון, מדע ומחקר בשיתוף המדע-טק בחיפה, מוזיקה נגינה ושירה בשיתוף הקונסרבטוריון העירוני ואילו בתחום העשרה יזכו התלמידים ליום לימודים ארוך הכולל מגוון חוגים לבחירה וכן ארוחת צהריים חמה.

בנוסף, מציינים בבית הספר כי גם שאר תלמידי בית הספר ייהנו מתכניות חינוכיות איכותיות, מגוון מגמות לימוד, מחשב אישי לכלת תלמיד, טיפול באמצעות אמנויות, חיזוק קואורדינציה ומוטוריקה באמצעות תנועה ומחול, כיתות קטנות, צוות מורים מסור ומקצועי, ארוחת צהריים חמה והסעות.

לדברי מנהלת ביה"ס אורלי חן, פתיחת כיתת מצוינות תיתן מענה ללימודי מצוינות וחדשנות חינוכית לאוכלוסייה המזינה את ביה"ס והוסיפה: "אני מאחלת הצלחה לתלמידי בית הספר בכלל והתלמידים שעולים לכיתה א' ויזכו לא רק ללימודי ליבה ומדעים אלא גם להעצמה וליווי איש וחם"

כיתת א' למצוינות
קרדיט צילום: עיריית עפולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here