יריד מתחתנים
דוברות עיריית מגדל העמק

היריד שהופק על ידי שני צעירי העיר גרף מחמאות רבות. מפיקת העל אירית רחמים שהעבירה הרצאה לזוגות לפני חתונה

היסטוריה במגדל העמק. השבוע נערך לראשונה יריד מתחתנים ענק באולמי "איפרן" שבעיר. היוזמה עלתה על ידי שני צעירים תושבי העיר שזיהו את הצורך ביריד מהסוג הזה. לאורך החודשיים האחרונים דניאל אלבז וישראל אלבז, מפיקי היריד, אספו בעלי עסקים מתחום החתונות ואלה הקימו דוכנים והציעו את שירותם לזוגות הטריים שהגיעו ליריד.
השיא היה שייך למפיקת העל אירית רחמים שהגיעה ליריד והעבירה הרצאה בנושא תכנון חתונה.
ליאורה אדרי מנהלת מרכז הון אנושי צעירים הוסיפה: "כמרכז הון אנושי צעירים תפקידנו הוא לסייע לתמוך, ללוות ולתת במה ליוזמות של צעירים וצעירות. מרגשת אותי העובדה שהיריד הוא תוצר של יוזמה כזו. יש לנו צעירים וצעירות מדהימים ויש לנו אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה בעיר בתחום האירועים והחתונות על כל גווניו. אלו לצד עוד אנשי מקצוע שהצטרפו הם שנתנו לנו את האנרגיות והרצון להפוך את היריד למסורת ואף להרחיב אותה".

ראש העיר אלי ברדה כיבד את האירוע בנוכחותו, עבר בין דוכני היזמים, פרגן להם ואמר: "גאה ביוזמה של צעירים תושבי העיר, בבעלי עסקים ויזמים צעירים שנרתמו ונתרמו ולמעטפת התומכת שקיבלו מהמרכז לפיתוח הון אנושי צעירים להוציא את היוזמה לפועל ולהעניק שירות לזוגות צעירים לקראת חתונתם כולל מפגש עם אירית רחמים מפיקת העל של אירועים. יריד המתחתנים יהפוך למסורת עירונית. מזל טוב למתחתנים שבדרך".

יריד מתחתנים
דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here