מחאה של אהבה וחיבור
צילום: אלבום פרטי

בית הכנסת המרכזי האשכנזי בנוף הגליל לא חזה בפסיפס אנושי כזה מעולם. יוזמה מבורכת של ראש ישיבת ההסדר בנוף הגליל, הרב דני סגליס, לחיבוק מאהבה של השבת, אשר בערים מסוימות נפרצה שם החומה, הובילה לשבת של חיבורים, חיבוקים ושמחה גדולה עם המלכה. צחי וייס, מנהל הגרעין התורני-ציוני אמר: "את החושך לא מגרשים במקלות, אלא בהוספת אור ואהבה, וכזו הייתה השבת המחבקת".

מחאה של אהבה וחיבור
צילום: אלבום פרטי

בשבת האחרונה מלא בית הכנסת האשכנזי המרכזי בנוף הגליל, חובשי כיפות שקופות, מסורתיים, חרדים, ליטאים, חסידים, חרד"לים, אנשי הגרעין התורני-ציוני, תלמידי ישיבת ההסדר, כולם באו והתקבצו בבית הכנסת לחיבוק עוצמתי ולחיזוקה של השבת ברמה האישית ובמרחב הציבורי-לאומי. ליוזמה של הרב סגליס הצטרפו רב העיר הרצל ישעיהו, יו"ר המועה"ד מיכאל אילוז, מנהל הגרעין התורני-ציוני צחי וייס וחבר מועצת העיר מנחם מנדל.

"תחת הכותרת: "פני שבת נקבלה" הוזמנו תושבי העיר לקבל את פני השבת מתוך שמחה ודבקות. כמו כן יצאה קריאה לרבני הקהילות וגבאי בתי הכנסת לעורר במהלך השבת את בני קהילותיהם על דבר קדושת השבת וחשיבותה. אמר צחי וייס, מנהל הגרעין התורני, וסיכם: את האור מוסיפים באהבה, את החושך לא מגרשים במקלות אלא מרבים אור וטוב".

מחאה של אהבה וחיבור
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here