קרדיט תמונה: בית ספר האר"י

נבחרת החלל מביה"ס האר"י שמורכבת מתלמידי כיתות ה'-ו' העפילו לשלב השלישי. התוצרים שלהם יוצגו בשבוע החלל בירושלים

 

הישג מרשים לבית ספר האר"י ממגדל העמק. אולימפיאדת החלל ע"ש אילן רמון מתקיימת ברמה ארצית ע"י המרכז למצוינות בחינוך. השנה בית ספרנו התמודד בתחרות עם נבחרת כוללת תלמידים מכיתות ה'-ו'.

את השלב הראשון עברה הנבחרת בהצלחה, שלב זה כלל חידון מקוון המוגבל בזמן במספר נושאים בתחום החלל ונחיתות על עולמות קטנים.

גם את השלב השני הנבחרת צלחה, עיקרו היה הכנת תערוכה וירטואלית בנושא מערכת השמש עם קהילה מחוץ לביה"ס.

התלמידים פעלו במספר מישורים להצלחת המשימה וכל תלמיד הביא לידי ביטוי את כישוריו הלימודיים וכן את כישרונותיו בתחומים שונים וזאת תוך כדי שיתוף פעולה, ערבות הדדית, רצינות, דבקות במטרה, יזמות, יצירתיות וחתירה למצוינות והצלחה.

חברי הנבחרת המחיזו את סיפור "הנסיך הקטן" המסייר בעולמות השונים במערכת השמש, הכינו את החומר המדעי על כוכבי לכת במערכת השמש והתמקדו בכוכבי לכת ננסיים.

כאמור, הנבחרת העפילה לשלב השלישי ובית ספר כבר מתחילים להתכונן לקראתו. בני בוסקילה מנהל האר"י אמר: "אנו רואים חשיבות גדולה בחיבור של תלמידינו לפרויקטים של מצוינות כדוגמת אולימפיאדת החלל. אין ספק שההעפלה לשלב הבא באולימפיאדה הוא תוצאה של עבודה קשה, סקרנות ויצירתיות של המורה והתלמידים".

מלי אליגוב ראש מנהל החינוך הוסיפה: "לפני שלוש שנים פיתחנו לימודי חלל כציר מארגן מגיל הגן ועד י"ב בשיתוף ד"ר מרינה וגיא חץ. במסגרת התוכנית תלמידנו מקבלים שיעורי העשרה ויוצאים לסדנאות סמינרים ותחרויות. אנחנו מאמינים בילדינו הנפלאים והפעם תלמידי ביה"ס האר"י שמייצגים בכבוד את מגדל העמק באולימפיאדת החלל"

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here