אקזיטים במגדל העמק
דוברות עיריית מגדל העמק

מכירת "פולימר לוג'יסטיקס" שמה את מגדל העמק במרכז הבמה בכל הנוגע למכירות ענק בתחום. ראש העיר אלי ברדה: "מגדל העמק מבצרת את מעמדה כעיר תעשיית הייטק המהווה מוקד תעסוקה אזורי"

בשקט תעשייתי הופכת העיר מגדל העמק לבירת האקזיטים של עמק יזרעאל. שלושה אזורי התעשייה מושכים את תשומת ליבם של הכרישים הגדולים בתעשייה שרואים פוטנציאל במפעלים הממוקמים בעיר.
בחודש האחרון הושלמה עסקת הרכישה של חברת "פולימר לוג'יסטיקס", אך בדיקה מקיפה מוכיחה כי במגדל העמק נרשמו מספר אקזיטים משמעותיים, "ג'ורדן וואלי" שמתעסקת במערכות לבקרת איכות נמכרה בדצמבר 2015 בסכום של 53 מיליון שקלים, "אקסווינסיס" המייצרת מכשירי בקרת איכות נמכרה ביולי האחרון בעשרות מיליוני דולרים וחברת "רפאל" רכשה 50 אחוז ממניות "כנפית" המייצרת רכיבי מל"טים.
בחזרה ל"פולימר לוג'יסטיקס". החברה שהוקמה בשנת 1994 ומייצרת משטחי פלסטיק דמויי עץ נמכרה בסכום של 310 מיליון דולר לקרן אייפקס העולמית. הסכום הענק יחולק בין הבעלים גדעון פיינר למשקיעים נוספים יחד עם העובדים עצמם שמחזיקים 10 אחוז.
אלי ברדה ראש העיר התייחס ואמר: "זו הזדמנות מתוך הכרת הטוב להזכיר את צבי אלדרוטי ז"ל ושאול עמור ז"ל שיצקו כאן את היסודות להתפתחות התעשייה במגדל העמק. מדובר בעיר תעשיית הייטק עם 70 מפעלים בשלושה אזורי תעשייה. כל מפעל שמתמקם במגדל העמק, מעסיק עובדים ומספק פרנסה, מגדיל את הכנסות הרשות ומצליח בעולם – זה מרגש".

אקזיטים במגדל העמק
דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here