מעורבות חברתית וערבות הדדית
קרדיט: אורט רוגוזין

התכנית שמתקיימת מזה שנים בביה"ס "אורט רוגוזין" כוללת את תלמידי כיתות ז'-יב' המתנדבים בקהילה ומעלים את המודעות לערבות הדדית.

מעורבות חברתית וערבות הדדית
קרדיט: אורט רוגוזין

 

התוכנית התפתחות אישית ומעורבות חברתית מתקיימת בבית ספר אורט "רוגוזין" בשנים האחרונות בהובלתה של הרכזת גולדי חנניה. תלמידי כיתות ז'-יב' מתחנכים להתנדב ולהיות מעורבים בקהילה בדרכים שונות.
תלמידי השכבות הצעירות יותר לוקחים חלק בפעילויות שונות בעיר. חלקן קשורות לוותיקי העיר, אוכלוסיות שונות ופרויקט "אמץ לוחם" 
במסגרתו נפגשו תלמידי חט"ב עם משפחות שכולות מהעיר והפיקו מצגות על הנופלים שהועלו על תקליטורים, בשיתופ עם בית יד לבנים והיחידה להתנדבות בעיר.
כחלק מהפעילות של תלמידי שכבות י'-יב' יצאו תלמידי שכבת י' בשיתוף פעולה עם ה"כוח לתת" במטרה לאסוף מוצרים לחג הפסח. התלמידים עמדו בכניסת מרכזי הקניות בעיר ובסיום הפעילות הכינו סלי מזון למשפחות נזקקות.

גולדי חנניה, רכזת התכנית אמרה: "גאווה גדולה שיש לנו נוער כזה בעיר. שיתופי הפעולה מהסוג הזה פוריים תמיד. כל תלמיד שלקח חלק בפרויקט הקדיש את כל כולו כדי להפיק את מקסימום התועלת מהפעילות. אני שמחה לקחת חלק בתכנית. בכל שנה אני מלאה גאווה בנוער שלנו. זאת הזדמנות לומר תודה לעיריית מגדל העמק ולעומד בראשה, אלי ברדה, המדגיש את החינוך הערכי, המעורבות החברתית והערבות ההדדית האופיינית למשפחת מגדל העמק".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here