מגדל העמק: מתחם אתלטיקה חדש “באורט רוגוזין” 2

מתחם האתלטיקה מצטרף לקומפלקס הספורט שהוקם בבית הספר "אורט רוגוזין" וכולל מסלול ריצה, בור קפיצה לרוחק, שני מגרשי הספורט משולבים ואולם הספורט החדש שיוקם בשנת הלימודים הקרובה.  

 

בטקס מרשים נחנך בשעה טובה מתחם אתלטיקה חדש בבית הספר "אורט רוגוזין" במגדל העמק. חנוכת המתחם התקיימה בהשתתפות ראש העיר אלי ברדה, ממלא מקומו סרגיי אוקלנדר, חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט יוסי פורטל, מנכ"ל העירייה שלום זוזוט, מורים ותלמידים וכללה מרוץ שליחים היסטורי ראשון של תלמידים שחנך את המסלול החדש.

מתחם האתלטיקה החדש כולל מסלול ריצה איכותי ובור קפיצה לרוחק שהוקמו בסמוך לשני מגרשי ספורט משולבים שנחנכו אף הם בחודשים האחרונים ובקרוב יחלו העבודות להקמת אולם ספורט חדש בבית הספר שישלים את הפאזל של קומפלקס מתקני ספורט חדשים בעלות נוספת של 6.5 מיליון שקלים שכבר גיוסו.

יש לציין כי ההשקעה הגדולה הנ"ל מצטרפת להקמת שני מגרשי דשא סינטטי, אחד בקריית הספורט והתרבות סמוך למרכז המוזיקה והמחול והשני בין בתי הספר "נופים" ו"יערת העמק" שאולם הספורט שלו זכה אף הוא לשדרוג מרשים ומשמעותי בפרויקט 'שדרוג חוויית הצפייה'. כמו כן בימים אלה מקדמת הרשות את בנייתו של אצטדיון כדורגל עירוני חדש שיתאים לרמה של ליגה הלאומית ויכלול 5,000 אלפים מושבים ויוקם בסמוך לאצטדיון ביציאה ליפיע. מלי אליגיוב ראש מינהל ראש מינהל החינוך בירכה בשם הרשות את מנהלי בתי הספר, המורים לספורט ותלמידי בית הספר על התשתיות החדשות שיסייעו למצוינות בספורט ובלימודים בבחינת 'נפש בריאה בגוף בריא'".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here