דוברות עיריית מגדל העמק.

בפגישה שהתקיימה השבוע בלשכתו של ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה עם נציגי "מכבי שירותי בריאות" הצהירו האחרונים כי הרשת רואה במגדל העמק כ'עיר מיקוד' בשנים הקרובות.

"מכבי שירותי בריאות" רואים במגדל העמק כ'עיר מיקוד' בשנים הקרובות.
דוברות עיריית מגדל העמק.

זה לא סוד שמגדל העמק נמצאת בתנופת פיתוח ולראייה ממשיכים גופים מרכזיים במשק להביע עניין בהשקעות בעיר בעקבות החתימה על "הסכם הגג" שבמסגרתו ישווקו כ-6,000 יחידות דיור שיימשכו לעיר אלפי תושבים חדשים. דוגמא לגוף שכזה היא קופת החולים "מכבי שירותי בריאות" שנציגיה נועדו השבוע עם ראש העיר אלי ברדה והצהירו בפניו כי מגדל העמק היא אחת משלושה 'ערי מיקוד' יחד עם עפולה וטבריה בהן בחרה הרשת להשקיע ולפתח תשתיות שירותי בריאות לרווחת התושבים לשנים הקרובות כך ציינו נציגי הקופה וביניהם ראשת מחוז צפון ד"ר גלית קאופמן, מנהלת התפעול של מחוז צפון חמדה שטויאר, מנהל בינוי ונכסים אופיר קרן ומנהלנית סניף מגדל העמק מירי איפרגן בפגישה שנערכה בלשכתו של ראש העיר ברדה ובה השתתפו גם גזבר העירייה מנחם עוז וסגן המהנדס ומנהל הועדה לתכנון ובנייה סמי זעפרני.

כיום מפעילה "מכבי" שני מוקדים במגדל העמק, הראשון ברחוב "משעול הכרמים" 1 סמוך לבית "יד לבנים" והשני במתחם הבילוי והפנאי "פרץ סנטר" אך על פי התכניות, מתכוונת קופת החולים לפתוח שני מוקדים נוספים במרכז המסחרי הנבנה ב"נחל צבי" וכן מוקד נוסף בקריה החרדית. בנוסף, לא פוסלים ב"מכבי" להשתתף במכרז שפרסמה הרשות בימים האחרונים להפעלת 'מוקד רפואה דחופה' המצטרף לאמבולנס אט"ן שראש העיר אלי ברדה דאג להציב בעיר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here