קורס מטפלות
קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

29 מטפלות במעונות החלו הכשרה בסיומה יקבלו תעודה מוסמכת מטעם משרדת התמ"ת וייהנו מכך שהרשות עמדה על כך שהקורס יתקיים במגדל העמק וללא עלות כספית. ברדה: "ההורים מפקידים בידי המטפלות את היהלום היקר שרק הגיח לעולם רוצות להיות שקטות ורגועות שהיהלומים שלהם נמצאים בידיים טובות ומוכשרות"

לבקשת התושבים. לעיריית מגדל העמק הגיעו בשנה האחרונה עשרות פניות בנוגע לקורס מטפלות. ראש העיר אלי ברדה יחד עם גורמים נוספים בעירייה שמו להם למטרה את הנושא ובזכות גיוס תקציבים ממשרד הכלכלה הצליח ברדה להוציא לדרך את הקורס שהחל השבוע באופן רשמי.
29 תושבות העיר החלו את הלימודים שיתקיימו פעמיים בשבוע לאורך שנה במרכז שיקום ואבחון הממוקם במגדל העמק וזאת בעקבות דרישתו של ברדה לקיים את הקורס בתוך העיר על מנת להקל על הלומדות. אגב, הקורס הוא ללא עלות לאחר גיוס התקציב על ידי הרשות והעומד בראשה.
במפגש הראשון בנוכחות ראש העיר, סגנו ומחזיק תיק הרווחה דורון אלחרר, מנכ"ל גשר אריק ברהמי ומנהלת המרכז אריאלה ביתן, מנהל אגף הרווחה מומי בן סימון, מנהלת הון אנושי צעירים ליאורה אדרי, נציג המכללה הארצית ורכזת הקורס מריאנה גבלין, נחשפו משתתפות הקורס לתכנית הלימודים וקיבלו ברכה אישית מראש העיר שאמר: "תודה לכל השותפים שלנו שהבינו את חשיבות ההכשרה ובנחישותם הוציאו את הקורס הזה לפועל. ההורים מפקידים בידי המטפלות את היהלום היקר שרק הגיח לעולם רוצות להיות שקטות ורגועות שהיהלומים שלהם נמצאים בידיים טובות ומוכשרות".
סיום הקורס ועמידה במבחן המסכם יקנה למטפלות תעודת מטפלות מסומכות בעלות סיווג 1 מטעם משרד התמ"ת, דבר שיבטיח את המשך העסקתן המקצועית במעונות בפיקוח התמ"ת.

קורס מטפלות
קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here