מדף מעוצב
קרדיט Magic-moments.co.il

הנוכחות של מדפים מעוצבים בחלל המגורים משחקת תפקיד חשוב. הודות להם, אנחנו יכולים למקם פריטים נחוצים שונים: ספרים, מסגרות עם תמונות של חברים וקרובי משפחה, פסלונים ומזכרות. מדפים משמשים גם לצרכי בית, כמו לאחסון כלי מטבח ודברים לניקוי או להיגיינה. מדפים בעיצוב בפנים של כל חדר יהיו השלמה עיצובית מעניינת ויעזרו ליצור דירה נעימה ופונקציונלית. מדפים משרתים ומשמשים למטרות רבות ושונות. בהקשר זה, המדפים יכולים להיות מוצגים בצורה של מדפי קיר או נישות, מהודקים בכמה דרכים ועשויים מחומרים שונים.

חומרים ליצירת מדפים מעוצבים

לוח עץ ממוסמר לקיר הוא אפשרות המדף הפשוטה ביותר שעולה מיד לראש. אבל זה לא מספיק לעיצוב מודרני. בחירת החומר, אפילו עבור מוצר כה פשוט כמו מדף, רחבה מספיק – וכך גם היכולות שלהם.

עץ ונגזרותיו
צורות מורכבות והידוק יעזרו לגוון את מדף קיר העץ. עבור מינימליזם או לופט, פתרון זה יהיה מתאים מאוד. ואם אתה רוצה להתאים מדפים מעוצבים יותר לתוך עיצוב פנים קלאסי, מומלץ לעבד מראש את העץ, ואולי אפילו לקשט עם גילופים. כדי לחסוך בחומר ובעליות, ניתן יכול להשתמש במדפים מעוצבים מ- MDF, סיבית או דיקט – יפה, פשוט, פרקטי.

מתכת
מדפי קיר ממתכת בהחלט ימשכו תשומת לב וישתלבו בהרמוניה בעיצוב פנים החדר, במיוחד אם מדובר בסגנון הייטק, פיוז'ן או מינימליזם. מדפים אלו בעלי מאפיינים של עמידות וחוזק והגנה מפני קורוזיה.

פלסטי
חומר זול, גמיש ורב-תכליתי, שיכול להיראות פשוט או יוקרתי, לחקות אפשרויות טבעיות, אך לשפר את החסרונות שלהן. במיוחד אם מדף כזה על הקיר מלא כולו בחפצים, כך שהאורחים לא יוכלו להבין מאיזה חומר הוא מורכב. מדפי פלסטיק הם פתרון מעולה לחדרי האמבטיה.

זכוכית או מראה
מדפים מעוצבים מזכוכית או מראה הם בעלי חיסרון משמעותי – שבריריות. דחיפה חדה או בליטה עלולה לגרום נזק למדף, אך זה לא יקרה בעת אחסון פריטים קלים. האם ראוי להזכיר עד כמה הזכוכית נראית אלגנטית, ועד כמה משטח המראה זוהר? מדפים אלו ייתנו לחלל החדר תחושה של קלילות.

כמובן שבעת בחירת המדפים שלכם מומלץ שהחומר גלם ישתלב באופן הרמוני עם רהיטים מעוצבים שנוכחים בחלל החדר. לדוגמא, אם החדר שלכם מעוצב בסגנון כפרי, וחומר הגלם הדומיננטי בחלל החדר הוא עץ, ממנו עשויים הרהיטים ואביזרי עיצוב שונים, הרי שלא מתאים לרכוש לחדר כזה מדפי מתכת או זכוכית אשר יראו חריגים בעיצוב הכללי.

מגוון מדפים מעוצבים הקיימים היום בשוק ישמחו כל מי שיחליט להוסיף אלמנט חדש לביתו. אחרי הכל, הם עוזרים ליצור עיצוב פנים ייחודי ולהפתיע את כולם עם מדפים יוצאי דופן, שיכולים להיות עם תמיכות צדדיות או בלעדיהן בכלל, להיות ממוקמים אופקית או אנכית ביחס לקיר, להיות ממוקמים בכמה קומות בחלל החדר או להפך בפינה, בעלי זוויות ישרות או בעלי צורה מעוגלת. את כל המגוון הרחב הזה תוכלו לפגוש בקטלוג הייחודי של 'מגיק מומנט' אשר תמיד ידאגו להפתיע אותכם גם עם עיצובים מיוחדים וחדשים וגם עם מחירים משתלמים. בין אם תחליטו לרכוש מדפים לסלון ובין אם אתם מחפשים פתרונות אחסון לחדר אמבטיה, ב'מגיק מומנט' אתם תמצאו את מבוקשכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here