קרדיט צילום: ניסן עייש

מלחמת חרבות ברזל פגעה קשות בקריית שמונה, כאשר חלקים נרחבים של העיר ספגו פגיעות ישירות מרסיסי רקטות וטילים. כ-20 מתוך 24 אלף תושבים נאלצו להתפנות מבתיהם, ועבור רבים נגרמו נזקים לרכוש ולתכולות בית.

בימים אלה, בעוד עשן המלחמה עדין אופף את העיר, רשות המיסים נרתמת כדי לסייע לתושבים בהגשת תביעות פיצוי עבור הנזקים שנגרמו. בשיתוף פעולה עם העירייה ומתנ"ס קריית שמונה, מבית החברה למתנ"סים, יזמה רשות המיסים סדרת מפגשי הסברה לתושבים על זכויותיהם לפיצוי.

המפגש הקרוב בסדרה זו יתקיים ביום שלישי ה-18.6.24 בסינמטק טבריה. במהלך המפגש, אתי זיו, נציגת מוקד מס רכוש, תרצה על הנושא "נזק ישיר – מה עושים במצב של נזק למבנה, תכולה ורכב". ההרצאה תכלול הנחיות ברורות לתושבים כיצד להגיש תביעות לפיצוי על נזקי מלחמה למבנים, רהיטים, ציוד אלקטרוני וגם לרכבים שניזוקו.

לאחר ההרצאה, יתקיים מפגש שאלות ותשובות בו יוכלו התושבים לקבל מענה ישיר מגורמים מוסמכים. רועי מקוב, מנהל מוקד מס רכוש בטבריה, צפוי להשתתף ולענות על שאלות מורכבות וספציפיות לתביעות פיצויים. יורם ביטון, מנכ"ל עיריית קריית שמונה, גם צפוי לנאום ולצייר תמונה רחבה יותר של המאמצים לסייע לתושבים שנפגעו.

ניתן להירשם לכנס מראש באמצעות קישור שהועבר לתושבים, או לצפות בשידור חי דרך הפייסבוק של עיריית קריית שמונה, או באפליקציית ZOOM.

מדובר במפגש שהוא חלק מסדרת מפגשים עבור תושבי העיר, ארגוני סיוע ועובדי רשות המיסים ממליצים לתושבים לנצל את ההזדמנות להבין לעומק את זכויותיהם ולקבל עזרה בהגשת תביעות פיצוי במלואן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here