מוטוריקה קלה בהנאה גדולה

עולם העבודה והעסקים של ימינו הינו עולם ומלואו. בין אם אתם עובדים בענף המזון, ההיי טק, הרפואה או תחום עיסוק אחר – חשוב לציין שעבודה היא הרבה מעבר לישיבה במשרד בין תשע לחמש. למעשה, מדובר בסביבה בה אנו משתפים פעולה עם המנהלים והקולגות שלנו. בהתאם, כדי שסביבה זו תהיה נעימה עבורנו, מומלץ להשתתף בפעילויות מגבשות; פעילויות מהנות אשר יתקיימו מחוץ לארבעת הקירות ותאורת הפלורסנט. אחת מהפעילויות המומלצות ביותר היא בילוי במסלולי הקרטינג.

מנהלים חברה או עסק הכולל צוות עובדים? מעוניינים לגבש את עובדי המחלקות השונים? בזכות דן קרטינג תוכלו להגשים מטרה זו – והרבה מעבר לכך. בין אם מדובר במסלולי קרטינג לבוגרים, מכוניות מתנגשות ועוד – האפשרויות הן אינסופיות. כמו כן, אם תרצו לגוון מעט ולהשתתף באטרקציות מעט אחרות, חברה זו כוללת גם מטווח פיינטבול, חדר סימולטורים ועוד. נדגיש כי דן קרטינג מציעים חוויות מוטוריות לבוגרים וילדים כאחד, וחשוב מהכול – מחזיקים באישורים וברישיונות הרלוונטיים.

לגבש את העובדים על מסלולי המרוצים

לאורך השנים האחרונות, הולכת וגוברת המודעות בכל הנוגע לתרבות ארגונית נכונה. למה הכוונה? יותר ויותר מנהל ובעלי עסקים רואים את טובתם של העובדים. הרי בזכותם הפעילות העסקית השוטפת מתנהלת על מי מנוחות. בהתאם, חשוב להביע את ההערכה כלפי העובדים. כיצד? ישנן דרכים שונות כאשר אירועי גיבוש במסלולי הקרטינג היא המלצה חמה ביותר.

דן קרטינג, הפועל למעלה מעשור, יעניק לכם את החווית המוטורית והמגבשת ביותר – כך שכל אחד ואחת מהעובדים שלכם יכירו את העמיתים שלהם לעומק. כלומר, על ידי השתתפות בתחרויות מוטוריות, לצד פעילויות ייחודיות אחרות כדוגמת מטווחי פיינטבול ועוד – ההנאה מובטחת. כל שנותר לכם לעשות הוא ליצור עמנו קשר ולתאם את התאריך והשעה של המפגש.

חוויות מהנות – לבוגרים ולילדים כאחד

מיהו עובד מסופק? זהו אשר מנהלי החברה דואגים לו! כדי לראות את הבן אדם מאחורי העבודה, אתם מוזמנים לפנות אל דן קרטינג ולהתעניין במסלולים השונים. כמו כן, אצלנו תוכלו למצוא אטרקציות מגוונות נוספות – לבוגרים ולילדים כאחד. התקשרו עכשיו 04-8501060.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here