קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

חברי צוות אגף שירות ופניות הציבור התכנסו להרצאה של סרן גלעד שטרן אשר ניתח בפניהם תרחישים אפשריים בשעת חירום

באגף שירות לתושב ופניות ציבור בעיריית מגדל העמק המוכנות לשעת חירום הפכה בחודשים האחרונים לדבר שבשגרה במטרה לייעל את השירות לתושב במתן עדכונים אמינים ומדויקים בשעת חירום, במטרה להקל על תחושת התושבים. בצוות האגף למדו להבין שבשעת חירום המוקד מהווה את החזית מול התושב במטרה להפיג את המתח ולצורך ידיעות כלליות להם זקוק התושב בזמן זה.
מנהלת האגף, איילה זלצר, כינסה השבוע את חברי צוות האגף למפגש מול נציג פיקוד העורף סרן גלעד שטרן שסקר מול הנוכחים תרחישים אפשריים בשעת חירום בהם נציגי השרות במוקד וכלל נציגי האגף אמורים למלא תפקיד חשוב ביותר בשעת חירום כחוט המקשר בין האגפים והמחלקות השונות בעירייה לבין התושבים.
שטרן, בעיקר התייחס לתרחיש של לחימה בחזית הצפונית מצד ארגון החיזבאללה, והדגיש עד כמה מגדל העמק היא מקום אסטרטגי בהיותה קרובה לבסיס חיל האוויר ברמת דוד .עוד הוסיף שטרן שהשרות לתושב בזמן לחימה אינו מתייחס רק למתן עדכונים בנוגע לנפילת טילים ועוד אלא בעדכונים שוטפים לתושב בנושאים שונים וחיוניים כגון פתיחת מרכולים, שרותי בריאות, בנקאות ודואר פרטים בנוגע לשעות פעילות ועוד.
לאחר סקירתו של שטרן ודיון נרחב עם חברי צוות האגף התחזקה הדעה הרווחת שנציגי השרות במוקד העירייה הם נדבך חשוב ביותר ומסייע לתושב. לדברי מנהלת האגף איילה זלצר: "התושב רואה בצוות האגף את המענה שלו בשעת חירום ולכן הטוב ביותר להתייעל אחת לפרק זמן בשמיעת הרצאות והשתתפות בכנסים כשבכל פעם דברים חדשים נלמדים על תפקיד נציגי השרות".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here