מחזקים את התעשייה במגדל העמק
דוברות עיריית מגדל העמק

חברת "מיקרו תעשיות פח" תקים מפעל חדש בהשקעה של שישה מיליון שקלים בסיוע ממשרד הכלכלה

בשורה נהדרת לתושבי מגדל העמק והסביבה. חברת "מיקרו תעשיות פח" תרחיב את פעילותה ותקים מפעל חדש בהשקעה של שישה מיליון שקלים. למעלה ממיליון שקלים יגיעו ממשרד הכלכלה. החברה עוסקת בייצור מוצרי פח, זיווד אלקטרוני והרכבות מכניות ומשמשת כקבלנית משנה לזיווד ועיבוד פחים לחברות בתחומים שונים כולל תעשיות ביטחוניות. תכנית ההשקעה מיועדת להרחבת פעילות החברה, זאת על ידי הקמת מפעל חדש במבנה בבעלותה ורכישת ציוד חדש. התכנית צפויה להביא לגידול במחזור המכירות של החברה בהיקף של 3,000,000 ש"ח ולקליטת עובדים.
ראש העיר אלי ברדה הודה לשר הכלכלה אלי כהן ולאנשי משרדו על התמיכה במפעל והוסיף: "מגדל העמק שחתמה על הסכם גג לבניית 6,000 יחידות דיור ממשיכה לפתח את אזור התעשייה ולקלוט מפעלים חדשים שיתנו מענה לתושבים ומקור הכנסה לרשות. שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן הוא שותף מלא לצמיחה התעשייתית של מגדל העמק ועל כך זכה לקבל מאתנו את אות אזרח הכבוד של העיר".
שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן אמר: "תכנית ההשקעה שאושרה לחברה היא בשורה של ממש לעיר מגדל העמק ולתושבי האזור. פתיחת מפעלים וחברות לצד קידום התעשייה והתעסוקה בכל רחבי המדינה, ובפריפריה הצפונית בפרט, הינה משימה הנמצאת בראש סדר העדיפויות של משרד הכלכלה והתעשייה. המשרד דואג למתן מענקים מהרשות להשקעות, ופועל ליצירת תעסוקה איכותית ולהעלאת הפריון, בייצור משרות באיכות גבוהה, וקידום התעשייה והכלכלה".

מחזקים את התעשייה במגדל העמק
דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here