מנהלות מובילות במגזר הציבורי
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

מינהל החינוך של עיריית עפולה אירח השבוע קבוצת נשים מנהלות בכירות בעמדות מפתח בשירות הציבורי שהגיעו ללמוד ולאמץ מודלים מוצלחים שהטמיעה טינה ולדמן במערכת החינוך העירונית.

נשים מובילות בשורה של תפקידי ניהול בשירות הציבורי התארחו במינהל החינוך העירוני בעפולה שם פגשו את ראש מינהל החינוך טינה ולדמן, על מנת ללמוד ולאמץ מודלים של הצלחה שהוטמעו בתחום החינוך בעפולה.

בין המשתתפות במשלחת אפשר לציין את סיגלית יאמין סגנית מפקד מרחב נתב"ג במשטרה, ענת שפרלינג מנהלת מחוז צפון ונפת חדרה במשרד הרווחה, חנין סמעאן מנהלת  מחלקה בפרקליטות צפון, אריאלה עופרן ראש מנהל במחוז צפון בשירותי בריאות כללית.

המנהלות בכירות הגיעו לביקור במסגרת פרויקט למידה של מכון 'מנדל למנהיגות' החושף נשים פורצות דרך ומובילות לתכנים ותכניות המבוססות על האמונה שמנהיגים חינוכיים חייבים להיות מונחים על-ידי חזון עמוק ומעשי המתבסס על הפרקטיקה והתיאוריות הטובות והחדשניות ביותר. במהלך המפגש נחשפו הבנות לחזונה של ולדמן , תוך שהיא מעניקה להן סקירה נרחבת אודות דרכי התמודדותה עם השנה החולפת במערכת החינוך לצד שורה של המלצות, רעיונות, תובנות, דרכי הנעה ואפילו תכנון תקציבי נכון של מערכות בעולם החינוך.

לאחר למידה מעמיקה ביקשו הנשים לאמץ את מודל ההצלחה של טינה ולדמן, דמות חינוכית מוכרת ומוערכת במערכת החינוך אשר באמתחתה ניסיון רב שנים במערכת החינוך בעפולה ומחוצה לה הן כמורה, יועצת פדגוגית ומנהלת. פעילותה רבת השנים אף זיכתה אותה בפרס מנהלת מצטיינת של רשת "אורט" וכן בפרס החינוך של "אורט ישראל".

ראש מינהל החינוך ולדמן אמרה לאחר המפגש: " חינוך מבחינתי זה לא רק מתן מענה לבעיות תשתית, אלא בראש ובראשונה מתן הזדמנויות לימודיות שוות להישגיות והצלחה של ילדי הפריפריה בדיוק כמו לילדי המרכז. למידה בסביבה מאתגרת שנותנת לכל התלמידים כלים לקבל הזדמנות שווה היא  המפתח להצלחה, זה האתגר".

מנהלות מובילות במגזר הציבורי
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here