: נעה אלבר. להתחבר לתושבי נוף הגליל ולהירתם למשימות חשובות.
צילום: אלבום פרטי

נעה אלבר, מנהלת הפעילות החברתית-התנדבותית במכינה הקדם צבאית 'תבור' בנוף הגליל, שוקדת בימים אלה, עם כניסתה לתפקיד החדש, על בניית תוכנית פעילות מיוחדת של חניכות וחניכי 'תבור' בנוף הגליל. "המטרה העומדת לנגד עיננו היא פעילות משמעותית וחשובה בנוף הגליל עם כלל האוכלוסייה: ילדים, בני נוער ומבוגרים" אומרת נעה אלבר.

עמיחי שיקלי, מנכ"ל המכינה: "ההתנדבות בנוף הגליל היא חשובה ביותר, גם לנותנים – חניכי תבור, וגם למקבלים – תושבי נוף הגליל".

המחזור העשירי של המכינה הקדם צבאית 'תבור' בנוף הגליל יחל את פעילותו בחודש הקרוב, מיטב בני הנוער חדורי המוטיבציה ורוח ההתנדבות, יגיעו לנוף הגליל לשנה של העמקת הזהות היהודית-ישראלית, מסע בחברה הישראלית ובעיקר הרתמות לשיתוף פעולה חברתי מרגש ומיוחד במינו עם האוכלוסיות בנוף הגליל.

נעה אלבר, מנהלת הפעילות החברתית-התנדבותית של המכינה 'תבור', אמרה: "איננו קופאים על השמרים, בימים אלה אנו בונים תוכנית מיוחדת, מגוונת העונה על צרכי העיר נוף הגליל. כמובן שהפעילויות הקיימות והמצוינות  כמו "אחריי", מע"ש, מועדוני ילדים, מנהיגות קשת, בית חם לנערות ובית חם לנערים ועוד, יימשכו במלא המרץ, אליהם אנו רוצים להוסיף פעילויות מיוחדות כמו פרויקט "הדודות", נשות נוף הגליל בגיל הפנסיה מתנדבות ב'תבור' ופועלות עם חניכי המכינה, או פרויקט בהתהוות 'עין צופיה', שותפות בביטחון האישי של תושבי העיר והשתתפות בנושא הביטחון".

בימים אלה נעה אלבר נפגשת עם הגורמים הרלוונטיים בעיריית נוף הגליל להוסיף פרויקטים נוספים ונדרשים למען תושבי העיר.

: נעה אלבר. להתחבר לתושבי נוף הגליל ולהירתם למשימות חשובות.
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here