IMG

מאיר שפיגלר מנכ"ל הביטוח הלאומי קיים ביקור עבודה ראשון במגדל העמק והורה להרחיב את מתן השירותים לתושבים בסניף המקומי לבקשת הרשות ואנשי המקצוע בסניף.

כחצי שנה לאחר שמונה לתפקיד מנכ"ל הביטוח הלאומי, התארח המנכ"ל החדש מאיר שפיגלר במגדל העמק ונועד עם ראש העיר אלי ברדה, הסגנים סרגיי אוקלנדר, אלי בקסיס מחזיק תיק הרווחה ונחום אסולין ומנהל האגף לשירותים חברתיים מומי בן סימון והצוות המקצועי של האגף. במהלך המפגש ציינו ברשות את שיתוף הפעולה עם מנהלת הסניף האזורי בעפולה לילה מקוב ומנהלת הסניף במגדל העמק חן אברהם וצוות הסניף וביקשו להרחיב ולהנגיש את השירותים שמעניק הסניף המקומי לתושבי העיר שיוכלו לממש את זכויותיהם וזאת לנוכח הפיתוח של העיר בעקבות החתימה על "הסכם הגג" והצמיחה הצפויה של האוכלוסייה. המנכ"ל שפיגלר ביקש מצוותו לבחון את הבקשות ולהרחיב את השירותים באמצעות תוספת ימים ושעות של אנשי מקצוע בתחומים שונים בהם הצטברו פניות. הביקור הסתיים במרכז יום לקשיש שם התקיים טקס 'קביעת מזוזה' במבנה ששודרג לאחרונה בעלות של 2.7 מיליון שקלים, כולל החלפת ריהוט חדש, רכב הסעות חדש ומעלון לטובת האזרחים הוותיקים הפוקדים את הבית מדי יום.

מנהל האגף לשירותים חברתיים ויועץ ראש העיר לענייני אזרחים וותיקים, מומי בן סימון אמר: "הרשות המקומית משקיעה משאבים רבים לפיתוח מענים לאוכלוסייה כגון הקמת 'המכרז למיצוי כישורים' פיתוח תכניות רווחה וכדומה מתוך כוונה להשאיר את הטיפולים והשירות בעיר ולא לשלוח את התושבים לטיפול בסניפים אזוריים וכך ביקשנו לעשות גם בסניף הביטוח הלאומי".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here