מעסיק – כבר דאגת לפנסיה של העובדים שלך?

בתור מעסיקים, יש לכם מגוון דרישות חוקיות בהן עליכם לעמוד לטובת העובדים שלכם. זאת, כאשר אחת מהדרישות המאתגרות ביותר היא הפנסיה. בדיוק מסיבה זו, ישנם מעסיקים רבים כיום שמוותרים על טיפול אישי בפנסיה, ומעבירים את האחריות לכספי העובדים שלהם, לחברת ערד שירותים פיננסיים. חברה זו מתמחה במתן שירות לחברות ולעובדים.

הפקדות לפנסיה – חובה חוקית ומוסרית

החוק במדינת ישראל מחייב אתכם, המעסיקים, להפקיד בכל חודש סכום כסף מהמשכורת של העובד שלכם לטובת כספי הפנסיה. מלבד העובדה שמדובר בהגדרה חוקית, אתם רוצים לבצע תהליך תפעול פנסיוני מתוך הבנה שעתיד העובדים שלכם חשוב לכם. לכן, יש להשקיע משאבים רבים על מנת לשמור על הפקדות חודשיות קבועות, בדיוק על פי דרישות החוק והסכמי השכר אותם אתם מקיימים.

האצלת סמכויות בתחום הפנסיה לגורם מקצועי

עולם הביטוחים בכלל, ועולם הביטוחים הפנסיונים בפרט, הוא מורכב במיוחד. חוקים רבים ותקנות שונות עשויים להקשות עליכם בכל הנוגע לטיפול הנכון בעובדים שלכם. כפועל יוצא, קיימים כיום בשוק יותר ויותר גורמים מקצועיים בתחום הפנסיה, שמוכנים להוות גורם מתפעל לניהול תחום הפנסיה של החברות השונות. משמעותו של היבט זה מבחינתכם הוא שאתם מאצילים את סמכויות הטיפול לחברה מקצועית; חברה שדואגת להפרשות קבועות מכם ומהעובדים שלכם, להפקדות חודשיות מדויקות לקרנות הפנסיה הרלוונטיות. התהליך מתנהל בצורה מקצועית ושקופה, ומאפשר לכם להיות בשליטה על העברות הכספים.

שלבי התפעול בתחום הפנסיה

חברות תפעול פנסיה לעובד מתחילות את ההתקשרות שלהן עם העובדים שלכם כבר במעמד החתימה על החוזה. שם מגדיר העובד מה הם התנאים אותם הוא רוצה לקבל, והאם יש לו קרנות פנסיה פעילות בהן ניתן להפקיד את הכספים. לאחר הסדרת שלב הטפסים ופתיחת קרן הפנסיה החדשה, אם נדרש, החברות מאפשרות לכם לבצע בכל חודש סליקה פנסיונית. זוהי בעצם שיטת העברת כספים קבועה ומוסדרת, מהחברה שלכם אל קרנות הפנסיה השונות, בהתאם לחוק. לאחר חישוב השכר, מופרש הכסף ממשכורת העובד והמעביד, ומועבר ישירות אל חברת הפנסיה אשר סוגרת את הכסף בקרן הפנסיה הרלוונטית של העובד – לטובת החיסכון לטווח הארוך.

חברת ערד שירותים פיננסים היא חברת תפעול פנסיות מקצועית, אשר מעניקה שירותים של ניהול קרנות פנסיה לחברות גדולות במשק. אנו מאפשרים לכל לקוח ליצור סדר וארגון בתהליך הפקדת כספים לפנסיה – ולהבטיח כי הוא עומד בכל דרישות החוק אל מול העובדים שלו. לפרטים נוספים ולקביעת פגישת ייעוץ עם צוות החברה- 04-6723999.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here