קרדיט צילוך מסך: שחקים

בשבוע שעבר קיימה רשת שחקים של עיריית עפולה מפגש וירטואלי עם המשורר והפזמונאי שנולד וגדל בעיר נועם חורב שהיא מתוכנן להיות אינטימי עם כמה עשרות משתתפים והסתיים עם זום מטורף של מאות משתתפים. 

"אתמול קרה לי משהו מדהים. בשעה 21:00 בערב הייתי אמור לעלות למופע זום רגיל לכאורה, דרך פרויקט של עירית עפולה. הצפי היה כ-60 משתתפים ומה שקרה בפועל הוא שנכנסו כמעט 900 איש. החדר של הזום קרס" כך כתב הפזמונאי והמשורר בן העיר עפולה נועם חורב בעמוד הפייסבוק שלו יממה לאחר המפגש המדהים עם תושבי עפולה. 

כידוע, עיריית עפולה מקיימת מאז פרץ נגיף הקורונה אירועי תרבות באמצעות זרועות התרבות שלה אגף התרבות ורשת המתנסים שחקים. התכניות כוללות חוגים לילדים, אימונים כושר וירטואליים, שיעורי מחשב, ערבי שירה וכן סדרת הרצאות עם אמנים מתחומים שונים שמושכים עשרות משתתפים. אחת התכניות הייתה סדרת הרצאות תחת הכותרת "זום אין" עפולה שהועברו לציבור דרך הסיפריות העירוניות ובמימון משרד התרבות והספורט ובה השתתפו גיל קופאטש, קובי אריאלי, דנה ספקטור ורן שריג, יניב איצקוביץ ובשבוע שעבר התקיים המפגש האחרון בסדרה עם המשורר והפזמונאי נועם חורב בן העיר עפולה שהיה אמור לארח כמה עשרות משתתפים והסתיים בכנסיה מטורפת של כ-900 משתתפים שהביא לקריסת החדר של הזום. "המארגנים נלחצו, הטלפון לא הפסיק לצלצל, אבל בסופו של דבר, באיחור קל, עליתי עם  ההרצאה 'הסיפורים מאחורי השירים', ובמשך שעה שלמה רצוף לא הפסקתי להתרגש תודה לכל המשתתפים, מקווה שבתקופה המטורפת הזאת, הצלחתי להעניק לכם שעה אחת של נחת" סיכם חורב את החוויה. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here