צילום - צמח תערובות

מפעל 'צמח תערובות' אירח משלחת בכירים בתחום החקלאות, בהם שרים, מנכ"לי משרדים, מתאמי פיתוח ועוד, מארצות מערב אפריקה: בורונדי, בנין, צ'אד, קונגו, חוף השנהב, גינאה-ביסאו, סנגל וטוגו.

את הביקור, ביזמת מש"ב ממשרד החוץ, הוביל אשר בראון, סמנכ"ל התזונה ב'צמח תערובות', שהסביר לחברי המשלחת על תהליך הייצור הממוחשב והמבוקר וכן אודות בקרת האיכות, מקור חומרי הגלם ודרכי ההפצה והשיווק של תערובות המזון המובחרות לישראל והעולם.

כמו כן נערך סיור במפעל, חדר הבקרה, תצוגת המיכון המתקדם, מתחמי האחסון והמשלוחים. מפאת קוצר הזמן, לא נערך ביקור במעבדות המו"פ והחדשנות ובמעבדות בקרת האיכות של המפעל. בסיום ביקשו המשתתפים מאפריקה להמשיך בקשר עם אנשי המקצוע של המפעל על מנת לקבל ייעוץ בתחום ייצור המזון לבעלי-חיים.

'צמח תערובות', מפעל המזון לבעלי חיים מהגדולים בישראל, המייצר מוצרי מזון לחיות משק ולחיות מחמד: עופות, דגים, בקר, צאן, כלבים וחתולים. המפעל, בבעלות התאגדות של 47 קיבוצים ומושבים חקלאיים באזור עמק הירדן, מהווה מוקד כוח לכלל ענפי חקלאות בעלי החיים. המפעל מעניק מנעד רחב של שירותים החל מליווי מקצועי וממשקי, שירות של תזונאים וכן סיוע בתכנון והקמה של תשתיות למשק החי. לצד הפעילות השוטפת בייצור מזון איכותי לבעלי חיים, מקדם המפעל כיווני מחקר, פיתוח וייצור חדשניים במעבדות המו"פ שבמפעל, להרחבת השימוש בטכנולוגיה ושדרוג המעורבות המקצועית בשרשרת הייצור במשקים. לאחרונה התקיים מיזוג של מפעל 'עוף טוב' וחברת 'צמח תערובות'.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here