קרדיט: דוברות

משלחת מרצים וסטודנטים מהחוג לאופטומטריה באקדמית צפת יצאו להשתתף בכנס השנתי של האופטומטריסטים ובתערוכת האופטיקה השנתית של שנת 2024, אשר נערכו במתחם האקספו בתל אביב.

את המשלחת הובילו ראשי החוג – פרופ' צבי מליק ראש החוג וד"ר אורן יחזקאל סגן ראש החוג. מדעי האופטומטריה באקדמית צפת הוא מסלול הלימודים האקדמי היחיד בתחום זה בכל אזור הצפון הרחב וזוכה להתעניינות רבה בקרב סטודנטים לעתיד.

הכנס השנתי של האופטומטריסטים ותערוכת האופטיקה השנתית מאפשר לכל העוסקים בענף להיפגש ולהתעדכן בחידושים הנוגעים למקצוע האופטומטריה. מסכם ד"ר יחזקאל, "מאז נפתח המסלול לפני כשנתיים, זוהי הפעם הראשונה בה אנו משתתפים כמשלחת רשמית בכנס המרכזי על מנת לחשוף את קיום החוג לכלל האופטומטריסטים ויוכלו להמליץ לסטודנטים פוטנציאליים ולהצטרף ללימודים בחוג שלנו. מצאנו כי ההתעניינות בחוג היא רבה והסטודנטים הרשימו בידע הרב שצברו".

ד"ר יחזקאל הוסיף כי בשל המחסור בכוח אדם מיומן בתחום בישראל ובאזור הצפון בפרט, תחום לימודי האופטומטריה זוכה לביקוש רב בקרב סטודנטים לעתיד וכי מעבר לכך שהמסלול באקדמית צפת הוא ייחודי בכל אזור הצפון, ללימודים בגליל יתרונות רבים על פני מסלולים אחרים, לרבות יחס אישי, ציוד מתקדם ומבנה לימודים מותאם אשר נבנה בהשקעה של מיליוני שקלים.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here