ערב חשיפה להשכלה גבוהה להורים
קרדיט צילום: מרכז צעירים

כחלק מעשרות הפעילויות שמקיים המרכז לטובת צעירי העיר, לאחרונה הוא קיים ערב מפגש להורים במטרה לגייס אותם למסע ההסברה על חשיבות של לימודים גבוהים באקדמיה.

ערב חשיפה להשכלה גבוהה להורים
קרדיט צילום: מרכז צעירים

חשבתם שבעידן של ימינו התפקיד של ההורים מסתיים עם הגיוס של הילדים לצבא? אז אולי כדאי שתחשבו שוב. מהצצה לתכנית העבודה של מרכז הצעירים בעפולה עולה כי מערך הפעילות של תחום ההשכלה הגבוהה במרכז הצעירים, הוחלט להקדיש בסדנה האחרונה מפגש אחד גם להורי החיילים ולקיים ערב מידע בנושא לימודים גבוהים ואקדמיה.

מטרת המפגש היא התמודדות עם חסם המידע בקרב צעירי העיר בהתייחס לחשיבות התואר הראשון ודרכי הגישה אליו ובמקביל לסייע להם לתווך את הדרך של ילדיהם ולעורר שיח מודע בבית בפרט ובעיר בכלל, באופן שיאפשר מענה הוליסטי לצעירים הנמצאים בשלב זה של שינויים ובחירה.

ערב חשיפה להשכלה גבוהה להורים
קרדיט צילום: מרכז צעירים

ערב החשיפה כלל שיח ודיון על יתרונות ההשכלה הגבוהה, מגמות בעולם התעסוקה, מושגים בסיסיים בעולם האקדמיה, טיפים לבחירת תחום לימודים, טיפים לבחירת מוסד לימודים, אופן המענה ללקויות למידה וקשיי קשב וריכוז וכן אפשרויות מימון וסיוע כלכלי.

בחלקו השני של הערב, שיתף בעדות מרגשת סטודנט תושב העיר את ההורים בסיפור אישי מעורר השראה על הבחירה בלימודים אקדמיים כנגד כל הסיכויים.

אדנה וטל, רכזי ההשכלה הגבוהה בתכנית הישגים: "ריגש אותנו לפגוש הורים כה מסורים ומעורבים שמעודדים את ילדיהם להגשים חלומות. אנו כאן כדי לסייע ומזמינים כל צעיר וצעירה בעיר להגיע אלינו ולקבל ליווי פרטני ומעמיק כל הדרך עד לספסלי האקדמיה".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here