המרצה עיסאם והסטודנטים. גאים בהישג המרשים.
צילום: אלבום פרטי

הישג מרשים למכללה הטכנולוגית נוף הגליל בעקבות הצבתה במקום השני מתוך כלל המכללות  הטכנולוגיות שנגשו לבחינה בבחינת מה"ט במקצוע תכנון הנדסי. המרצה עיסאם אומר בסיפוק: "זו תעודת כבוד וגאווה יחד עם זאת  המטרה היא שבשנה הבאה נהיה במקום הראשון". תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה: "מצויינות והישגיות בלימודים הם הערובה להצלחה מקצועית, לא בכדי בוגרי המכללה נמצאים בעמדות מובילות במפעלי התעשייה   בישראל".

הישג משמעותי,  ראשון מסוגו,  במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, מתוך מתוך כלל המכללות הטכנולוגיות שנגשו לבחינה הפועלות במדינת ישראל, דורגה המכללה הטכנולוגית נוף הגליל במקום השני בבחינות מה"ט במקצוע תכנון הנדסי.

המרצה עיסאם והסטודנטים. גאים בהישג המרשים.
צילום: אלבום פרטי

המרצה,  עיסאם אבו רביע , מאושר מההישג המשמעותי, אמר: " זו תחושת כבוד וגאווה, אבל זה לא צומח מאוויר, זו תוצאה של למידה רצינית, יסודית, מקצועית. הסטודנטים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל גילו דבקות במטרה, אלו סטודנטים שבאו נטו ללמוד, להחכים, להרחיב אופקים, פעלתי בכל השיעורים כדי להעניק ערך מוסף, ללמד הרבה מעבר לחומר השגרתי , שיתפתי את הסטודנטים בהתלבטויות, מחשבות, רעיונות מחוץ לקופסה ,יצירת סקרנות ,  אלטרנטיבות, פעלתי לגוון את ההוראה, אני מאמין שזה פתח להם עולם רחב יותר, סטודנט רחב אופקים הוא סטודנט הכמה ללמוד ולהתקדם, אומר עיסאם, ומדגיש, איננו מסתפקים במקום השני, השאיפה שלי היא שבשנה הבאה נדורג במקום הראשון בארץ, וזה יקרה".

תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה אמרה: "סימן ההיכר של המכללה הוא מצויינות והישגיות, זו הערובה להצלחה, להתקדמות, לא בכדי בוגרי המכללה בכל המגמות מבוקשים על ידי מפעלי תעשייה מובילים, בעמדות מובילות".

המרצה עיסאם והסטודנטים. גאים בהישג המרשים.
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here