הפנים היפות של ישראל בעולם.
צילום: אלבום פרטי

16 בוגרי המכינה הקד"צ 'תבור' יצאו עם מנכ"ל עמותת 'תבור'  עמיחי שיקלי ומנהלת מדרשת 'תבור' אושרת סיסו, למסע מרתק בארה"ב, בקרב הקהילות היהודיות, בחיזוק הסטודנטים היהודים באוניברסיטאות בארה"ב ואפילו פאנל ועימות עם בן שפירו ופיטר ברייאנט אחד השיאים יהיה מפגש עם איוונקה וג'ראלד טראמפ, ניקי היילי, השגרירה לשעבר באו"ם, אנשי קונגרס וסנאט.

הפנים היפות של ישראל בעולם.
צילום: אלבום פרטי

16 בוגרי ובוגרות המכינה הקדם צבאית 'תבור' בנצרת עילית יצאו למסע מרתק ומיוחד בארה"ב. בראש המשלחת יעמוד מנכ"ל עמותת 'תבור' ,  עמיחי שיקלי, מטרת המשלחת היא הכרות עם קהילות יהודיות בארה"ב. לכתבנו נודע כי בימים אלה עוברים הבוגרים סמינריוני הכנה טרם צאתם למסע החשוב. חברי המשלחת אמורים לפגוש בוושינגטון את איוונקה וג'ראלד טראמפ, את ניקי היילי השגרירה באו"ם לשעבר שהצליחה לחולל שינוי משמעותי ביחס לישראל באו"ם, אנשי סנאט וקונגרס. חברי המשלחת יסיירו גם בבית הלבן ובמכוני מחקר שונים. בניו יורק יפגשו חברי המשלחת עם יהודים משפיעים ומנהיגים מקומיים מתחום האקדמיה, אנשי הייטק ועסקים, סיור באוניברסיטת קולומביה, פאנל עימות עם בן שפירו ופיטר בריאנט.

יצוין כי חברי המשלחת יפגשו כחלק מההכנה למסע , עם העיתונאי בן דרור ימיני,  עמית דרי יו"ר 'מילואימניקים בחזית' ועמיחי שיקלי מנכ"ל עמותת ' תבור'  שיחזקו את כל נושא ההסברה הישראלית, המאבק במחרימי ה- BDS.

עמיחי שיקלי, מנכ"ל עמותת  'תבור' אמר: "יש חשיבות עצומה למסע זה של משלחת בוגרי מכינת תבור, קול ברור, צלול, של קשר חזק עם יהדות ארה"ב, ערבות הדדית ובעיקר חיזוק הכוחות הפועלים להגנת ישראל בקמפוסים".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here