צילום דוברות המועצה

מ"מ וסגן ראש המועצה האזורית הגליל התחתון, אופיר שיק, וצוות מאגפי הבטחון וההנדסה במועצה היו אורחי המועצה האזורית חוף הכרמל. מטרת הסיור המקצועי הייתה לימוד והכרות עם מתחם מתכלל של גורמי סיוע והצלה בדומה למה שמיועד לקום בגבעת אבני ולהעניק שירות לכלל תושבי המועצה.
צוותי ההנדסה והבטחון במועצה האזורית הגליל התחתון בהובלת הממונה על תחום התכנון, עדי רובין, מ"מ וסגן ראש המועצה, אופיר שיק, וכן סגן ראש המועצה בתואר, דודו ברגר, השתתפו בסיור מקצועי במועצה האזורית חוף הכרמל. סיור אשר התקיים אודות לתיווכו של ראש המועצה ניצן פלג עם המארחים.

צילום דוברות המועצה

מטרת הסיור הייתה לימוד והפקת לקחים בתהליך הקמת מתחם ייחודי המיועד לגורמי ההצלה תחת קורת גג אחת.
"כחלק מחזונו של ראש המועצה ניצן פלג ומתוך צורך אמיתי בשטח התחלנו לתכנן מתחם מיוחד בגבעת אבני, בנקודה הנוחה לתגובה מהירה ובמטרה שמתחם זה יהא הבית של גורמי ההצלה והחירום" אומר שיק ומוסיף: "בגליל התחתון ישנם עשרות מתנדבי מד"א אשר פועלים בטבריה, עפולה, ואף רחוק יותר. הדרישה הגיעה אלינו מהשטח, בהובלתו של דודו חברי הפועל כבר שנים במד"א. יחד עם פעילים נוספים הם פנו אלינו והציגו תוכנית שמטרתה רצון לתרום בקהילות בה הם חיים ובניית בית שיאפשר להם פעילות זו. ניצן הגדיר את המיזם כחשוב וחיוני, על כן, הרחבנו את התוכנית והמתחם אשר יוקם כל שיכלול תחנת מד"א, תחנת כיבוי אש ובימים אלה אנו בוחנים גם היתכנות להקמת תחנת השיטור הקהילתי במתחם זה, זוהי בשורה משמעותית מאוד לתושבי המועצה," אומר שיק.
את הסיור ליווה גל יזרעאלי ,מרכז הביטחון במועצת חוף הכרמל אשר הציג את המתחם הייחודי וכן את תפיסת הפעלתו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here