נאיל זועבי בבית הספר ביום האחרון לחפיפה שערך למחליפו. מותיר נעליים גדולות מאוד צילומים: אלבום פרטי

" אני מותיר מורשת חינוכית מפוארת של אהבת אדם ומדינת ישראל"

לאחר שלושים שנות חינוך ילדי ישראל , מתוכם שש עשרה שנים כמנהל בית הספר היסודי 'טמרה העמק', נפרד נאיל זועבי , איש השלום מהכפר נין מצוותי ההוראה והחינוך, מתלמידיו ומאוהביו הרבים בגלבוע. נאיל החליט לצאת לדרך חדשה בה ימשיך בעשייה ציבורית ובתרומתו הסגולית אשר לא תסולא בפז לחיבורים ושותפויות בין יהודים וערבים. " זו הייתה מההחלטות המאתגרות בחיי, אני מתפלל ומאמין שממשיכיי במערכת החינוך ימשיכו לחנך למצוינות והשגיות ויותר מזה לאהבת מדינת ישראל וסמליה" . אומר נאיל.

 

נאיל זועבי בבית הספר ביום האחרון לחפיפה שערך למחליפו. מותיר נעליים גדולות מאוד
צילומים: אלבום פרטי

 

אחרי שש עשרה שנות ניהול בית הספר 'טמרה העמק' , אותו הוביל והנהיג ביד רמה נאיל זועבי , נפרד השבוע נאיל מצוותי ההוראה ,אשר לא הפסיקו להרעיף עליו ברכות, איחולים וסופרלטיבים על היותו מנהל ומחנך לחיים אשר יצר אוירה מיוחדת של למידה, השגיות ומצוינות מתוך הצמחת עולם ערכים וכבוד. נאיל אשר לצד עבודתו החינוכית הענפה הינו מדמויות המופת בחברה הישראלית אשר נושא באחריות לצמצום פערים , חיבורים בין יהודים וערבים , פעילויות רבות בנושא השירות הלאומי במגזר וכן שייכות כחלק ממדינת ישראל תוך מתן כבוד וההערכה לסמליה. לא בכדי בחר ראש הממשלה בנימין נתניהו לפתוח את היום הראשון בפתיחת שנת הלימודים ,לראשונה בהיסטוריה של מדינת ישראל עם שר החינוך נפתלי בנט בבית הספר בניהולו של נאיל זועבי.

נאיל זועבי בבית הספר ביום האחרון לחפיפה שערך למחליפו. מותיר נעליים גדולות מאוד
צילומים: אלבום פרטי

"במשך כל חיי אני פועל לחיבורים בחברה, ליצירת שייכות והכל באופן ממלכתי , אומר נאיל ומוסיף , פעלתי באופן שיטתי להטמיע ערכים של כבוד הדדי, סובלנות, לצד השגיות לימודית והכל בדרכי נועם .בד בבד השתתפתי במפגשי חיבור בין מגוון האוכלוסיות המהוות את הפאזל והפסיפס הישראלי המיוחד והמגוון, השתתפתי בימי זיכרון ושמחה, בכינוסים על השואה והשלכותיה ,נרתמתי באהבה למען שגרירי העולם באירוחם בביתנו כדי לשתפם בשיווין הזכויות בחברה הישראלית הדמוקרטית, אירחנו במשך פעמים רבות את כוחות הביטחון להכרות עם המורשת הערבית. כבשר מבשרה של החברה הישראלית האמנתי וזו עדיין אמונתי שאנו חייבים בחובות כבזכויות".

כתבנו מציין כי נאיל עומד בצומת דרכים לקראת הכרעה על המשך דרכו ופעילותו החשובה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here