קרדיט - Canva

האם אתם זוכרים איך נהגתם לרקוד בעבר במסיבות שבהן ניגנו את השירים הפופולריים של התקופה? הריקודים היו ברוח הזמן  והתנועה הייתה משוחררת וכיפית.

שמחה והתרוממות רוח לא משתנות לעולם, זאת רק התקופה שמשתנה ו… הגיע הזמן לחזור לזה, לא משנה בני כמה אתם.

נכון, המוזיקה היום השתנתה וצעירים של היום  יתחברו למוזיקה עדכנית יותר, אך תמיד יש להיטים ושירים אלמותיים שאיתם אפשר לרקוד גם היום ולהתרגש כמו פעם. כל סיבה טובה למסיבה וכשאתם בני 60 או 70 על אחת כמה וכמה שהגיע הזמן לחגוג בדיוק כמו שהייתם רגילים לחגוג ולרקוד. כשאתם חושבים על רעיונות ליום הולדת 70 למה לא לחזור לרוח התקופה שבה היה לכם כיף בלי חשבון ולפרגן לעצמכם את המוזיקה שאתם באמת אוהבים?

ללמוד לרקוד כל ריקוד

אם יש ריקודים שלא למדתם מעולם, זה הזמן גם להרשות לעצמכם סדנה כזאת במהלך המסיבה, לכם ולחברים שלכם. את האטרקציה הזאת תוכלו לקבל מחברת שוגר דאנס, הרקדנים והמורים לריקוד שלנו יצטרפו אליכם למסיבה, ילמדו אתכם לרקוד, או יעבירו סדנה פרטית עבורכם ועבור החברים, ריקודים שאתם אוהבים כמו ריקודים סלוניים, לטינים, ריקודי עם, ריקוד יווני ועוד. יש אנשים שלא רוקדים רק משום שהם לא יודעים את התנועות אבל כשמלמדים אותם בשמחה ובסבלנות ומעודדים אותם לרקוד כמו שהם רוצים ובהתאם ליכולות שלהם, מתחוללים פלאים על רחבת הריקודים. וזה מה שיקרר גם לכם כאשר תזמינו סדנאות ריקוד פרטיות, זוגיות או קבוצתיות, לכם או למשפחה שלכם ואם תרצו – גם לקבוצת החברים הקרובה שלכם.

למי עוד מתאימות סדנאות ריקוד?

סדנאות ריקוד ופלאשמוב מתאימות גם לחברות וארגונים שונים המעוניינים  להציע פעילויות העשרה חווייתיות לעובדים, ללקוחות החברה ולמנהלים באירועי חברה או בימי גיבוש, וכל זה מונגש לכם על ידי רקדנים מקצועיים, מעולים והטובים בתחומם בארץ, רקדנים  ומורים לריקוד מהשורה הראשונה המתמחים בכל סגנון ריקוד שאפשר לחשוב עליו. כל מה שנדרש מכם זה להבין מה קונספט האירוע, לדוגמא: יווני, לטיני או ישראלי ולהזמין את הסדנא הרלוונטית. ריקוד הוא הדרך הטובה ביותר להרים כל מסיבה וכל אירוע, ואם האורחים שלכם חוששים לרקוד הגיע הזמן לעזור להם לקום מהכיסאות ולרקוד עם רקדנים מקצועיים. רקדנים סמויים וגלויים שמצטרפים לאירוע שלכם ומדרבנים את האורחים שלכם להצטרף לריקודים הם התוספת הכי טובה שאתם יכולים להוסיף לאירוע שלכם. כשהם רוקדים בין האורחים שלכם ומראים להם תנועות, הם מוסיפים שמחה ואווירה תוססת לאירוע. חברת שוגר דאנס מציעה לכם אטרקציות ריקוד שונות לאירועים שלכם, למסיבות חברה והשקות וגם לאירועים פרטיים. בחברה תמצאו רקדנים סמויים או רקדנים גלויים שירקידו את העובדים וישברו את הקרח באירוע שעוד ידובר במשרד זמן רב אחרי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here